Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

2.1. Тематичний план навчальної дисципліни

№ з/п Назва теми Кількість годин
Усього у тому числі
Лекційні заняття Семінарські заняття Самостійна робота студентів
Змістовий модуль 1
1. Історія держави і права зарубіжних країн як наука - -
2. Державний лад і право країн Стародавнього Сходу (IV – III тисячоліття – VI ст. до н.е.)
3. Стародавня Греція: держава та право (VІІІ – ІІІ ст. до н.е.)
4. Стародавній Рим: республіка та імперія (VІ ст. до н.е. – 476 р. н.е.)
5. Ранньофеодальні монархії Західної Європи (V – XII ст.ст.)
Усього з модулю 1
Змістовий модуль 2
6. Станово-представницькі монархії Західної Європи (ХІІІ – ХV ст.ст.)
7. Абсолютні монархії Західної Європи (XVI – ХVII ст.ст.)
8. Феодальні держави Сходу (V – XIX ст.ст.)
9. Феодальні держави та право західних і південних слов’ян (XI – XVIIІ ст.ст.)
10. Держава і право Росії (XIV – поч. XX ст.ст.)
Усього з модулю 2
Змістовий модуль 3
11. Буржуазна революція в Англії. Утворення буржуазної держави (кін. ХVІ – ХVІІ ст.)
12. Французька буржуазна революція. Утворення буржуазної держави (кін. XVII – XVIII ст.)
13. Основні інститути буржуазного права - -
14. Колоніальні імперії (XVII – XX ст.) -
15. Виникнення та становлення США (XVII – XVIII ст.ст.)
16. Західноєвропейські держави 1814 – 1914 рр.
17. Країни буржуазної демократії у міжвоєнний період (1914 – 1939 рр.) -
18. Фашистські режими в період між двома світовими війнами (20-40-і роки ХХ ст.)
Усього з модулю 3
Змістовий модуль 4
19. Держава і право країн Азії та Африки після розпаду колоніальної системи
20. Держава і право Франції в новітній період (ХХ – поч. ХХІ ст.)
21. Держава і право Великобританії в новітній період (ХХ – поч. ХХІ ст.)
22. Держава і право США в новітній період (ХХ –поч. ХХІ ст.)
23. Держава і право Німеччини в новітній період (1945 – поч. ХХІ ст.)
24. Держава та право країн Східної та Південно-Східної Європи в новітню епоху (ХХ – поч. ХХІ ст.)
Усього з модулю 4
Усього

2.2. Зміст лекційних занять

 

Змістовий модуль 1

Лекційне заняття 1

Тема: Історія держави і права зарубіжних країн як наука

1. Предмет історії держави і права зарубіжних країн: історичні процеси виникнення і розвитку держав світу; історія різних систем права і юридичних установ.

2. Місце історії держави і права зарубіжних країн серед інших суспільних наук.

3. Методологія історії держави і права зарубіжних країн.

4. Періодизація історії держави і права зарубіжних країн.

5. Значення історії держави і права зарубіжних країн для підготовки юристів вищої кваліфікації.

 




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ | Лекційне заняття 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.