Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекційне заняття 2

Тема: Державний лад і право країн Стародавнього Сходу
(IV – III тисячоліття – VI ст. до н.е.)

1. Поняття «Схід» в історичній науці. Принципові розходження східного і західного цивілізаційних шляхів розвитку.

2. Найбільші країни Стародавнього Сходу: Єгипет, держави Месопотамії, Індія, Китай.

3. Загальні риси держав Стародавнього Сходу.

4. Азіатський спосіб виробництва.

5. Соціальна структура суспільств Стародавнього Сходу.

6. Державний лад країн Стародавнього Сходу.

7. Особливості в розвитку держав Стародавнього Сходу.

8. Право Стародавнього Єгипту. Спроби кодификації права.

9. Республіки (міста-держави) Фінікії, Месопотамії. Вавилон. Статус царя Вавилона (обмежена деспотія).

10. Закони Хаммурапі – царя Вавилона (XVIII ст. до н.е.) – найдавніша кодифікація Сходу.

11. Стародавня Індія. Імперія Маур’їв (IV-ІІ ст. до н.е.).

12. Стародавній Китай.

13. Загальні риси права суспільств стародавнього Сходу.


Лекційне заняття 3

Тема: Стародавня Греція: держава та право
(VІІІ – ІІІ ст. до н.е.)

1. Особливості процесу становлення державності в античному світі.

2. Афіни. Виникнення держави.

3. Реформи Тесея.

4. Реформи Солона і Клісфена.

5. Спарта. Значення зовнішнього фактора в становленні держави.

6. Організація життя спартіатів.

7. Організація влади.

8. Право Спарти.

 

Лекційне заняття 4

Тема: Стародавній Рим: республіка та імперія
(VІ ст. до н.е. – 476 р. н.е.)

1. Заснування Риму (753 р. до н.е.).

2. Реформи Сервія Тулія (VI ст. до н.е.).

3. Римська республіка (VI-І ст.ст. до н.е.).

4. Римська імперія – найбільша держава стародавності.

5. Принципат (I ст. до н.е. - III ст. н.е.).

6. Домінат (III-V ст.ст.). Поступове перетворення Риму в монархічну державу з абсолютною владою імператора. Знищення старих республіканських установ, виборності посадових осіб. Державна Рада (консисторіум). Міністри. Ріст державного бюрократичного апарату. Реформа армії. Її варваризація.

7. Поява християнської релігії. Боротьба з християнською ідеологією. Прийняття християнської релігії як офіційної релігії Римської імперії (387 р.). Криза рабовласницької системи господарювання. Пекулій. Колонат.

8. Розподіл Римської імперії на Західну (Рим) і Східну (Константинополь) (395 р.). Наступ варварів на Західну Римську імперію. Падіння Риму (476 р.)





Переглядів: 331

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | Лекційне заняття 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.046 сек.