МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Колоніальні імперії (ХVП – ХХ ст.ст.)1. Політика експансії провідних буржуазних держав. Створення колоніальних імперій. Характер відносин між метрополіями і колоніями. 2. Британська імперія – найбільша колоніальна імперія (до XIX ст.). Система управління колоніями. 3. Французька колоніальна імперія. Управління колоніями. 4. Боротьба за розподіл світу. Претензії США, Німеччини, Японії на колонії. 5. Право колишніх колоній і залежних країн.
Лекційне заняття 18 Тема: Виникнення та становлення США (ХVІІ – ХVІІІ ст.ст.) 1. Колонізація Англією Атлантичного узбережжя Північної Америки. 2. Боротьба колоній з метрополією. 3. «Декларація незалежності Сполучених Штатів» (1776 р.), її основний зміст. 4. Війна за незалежність. 5. «Статті конфедерації» (1781 р.) – перша конституція США. 6. Перетворення конфедерації у федерацію. Конституція Сполучених Штатів Америки 1787 р. «Білль про права» 1789-1791 рр. (перші 10 поправок до конституції). 7. Громадянська війна 1861 – 1865 рр. та її наслідки для США. 8. Структура держави. Президент, його повноваження. Конгрес. Верховний суд. Повноваження центру. Права штатів.
Лекційне заняття 19 Тема: Західноєвропейські держави 1814 – 1914 рр. 1. Еволюція виборчого права в Англії. Акти про народне представництво 1832, 1867, 1884-1885 рр. 2. Закон про акціонерні компанії 1844 р. 3. Загальні тенденції розвитку англійського конституціоналізму. Закон про парламент 1911 р. 4. Реставрація Бурбонів у Франції. Конституційна Хартія 1814 р. 5. Встановлення парламентарної монархії за Конституційною Хартією 1848 р. і проголошення Другої республіки у Франції. 6. Конституція 1848 р. 7. Утвердження державного ладу Другої імперії Конституцією 1852 р. 8. Паризька Комуна. Декларація і декрети Паризької Комуни 1871 р. 9. Розроблення і прийняття Конституції Третьої Республіки. Конституційні закони 1875 р. Розподіл законодавчої і виконавчої влади за Законом 16 липня 1875 р. 10. Падіння «Священної римської імперії німецької нації». 11. Форми об'єднань німецьких держав на початку XIX ст. Утворення Північно-Німецького Союзу (1815 р.). Митний союз німецьких держав (1834 р.). Німецька імперія (1871 р.). 12. Конституція Німецької імперії 1871 р. Імператор. Союзна Рада (рейхсрат). Нижня палата (рейхстаг). Ландтаги. Форма держави – конституційна монархія.
|
||||||||
|