МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекційне заняття 20Тема: Країни буржуазної демократії 1. Світова економічна криза 30-х років ХХ ст. 2. Сполучені Штати Америки. Криза 1929-1933 р. 3. Президент Ф. Рузвельт. Розробка антикризової програми. «Новий курс» – ліберально-реформістський шлях виходу з кризи. 4. Англія. Криза 1929 р. Масові виступи робітників. Прихід до влади уряду лейбористів (1929 р.). 5. Франція. Криза початку 30-х рр. ХХ ст. Посилення вкрай правих організацій. Об'єднання антифашистських сил (Народний фронт). Перемога Народного фронту на виборах 1936 р.
Лекційне заняття 21 Тема: Фашистські режими в період між двома світовими війнами (20 – 40-і рр. XX ст.) 1. Причини виникнення фашистських режимів. 2. Німеччина. Поразка Німеччини в I Світовій війні. Листопадова революція 1918 р. Утворення Веймерської республіки («Німецька імперія»). 3. Створення Націонал-соціалістської німецької партії (1920 р.). «Пивний путч» у Мюнхені (1923 р.). «Битва за рейхстаг» (з 1925 р.). Перемога фашистів на виборах у рейхстаг (1932 р.). 4. Механізм фашистської диктатури. 5. Створення державних органів регулювання економікою. Закон про організацію 12 імперських груп 1934 р. (галузей народного господарства, керованих фюрерами). Мілітаризація країни. 6. Терористичний апарат фашистської диктатури. «Штурмові загони» (СА). Служба безпеки (СС). Спеціальна служба порядку (СД). Концтабори. Агресивна зовнішня політика. 7.Італія. Ослаблення економіки країни після I Світової війни. Загострення соціальних протиріч. Виникнення фашистських організацій. 8. Іспанія. Перемога Народного Фронту (1936 р.). Утворення республіки. Громадянська війна 1936-1939 рр.
Змістовий модуль 4 Лекційне заняття 22 Тема: Держава і право країн Азії та Африки Після розпаду колоніальної системи 1. Сінхайська революція в Китаї. Ліквідація монархії і проголошення республіки. 2. Перша Конституція 1912 р. 3. Діяльність Комуністичної партії Китаю та Гоміндану. 4. Громадянська війна. 5. Китай після ІІ Світової війни. Утворення Китайської Народної республіки 1949 р. Конституція КНР. 6. Мао Цзедун. Конституція КНР 1954 р. “Культурна революція”. 7. Конституція 1978 р. 8. Конституція 1982 р. 9. Національний рух в Індії на початку ХХ ст. 10. Надання статусу домініону провінціям Індії і Пакистану. “Закон про незалежність Індії” 1947 р. 11. Конституція Індії 1949 р. 12. Розвиток держави та права Китаю та Індії в новітній період.
|
||||||||
|