МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Держава та право країн Східної та Південно-Східної Європи в новітню епоху (ХХ – поч. ХХІ ст.)1. Відновлення та розвиток незалежної Польської держави (1917-1939 рр.). 2. Конституції 1921 та 1935 рр. 3. Утворення Польської Народної Республіки, її державно-правове оформлення (1944-1947 рр.). 4. “Мала Конституція” 1947 р. 5. Конституція 1952 р. 6. Демократична революція 1989-1992 рр. 7. Зміни в державно-правовій та партійно-політичній системі Польщі в сучасний період. 8. Утворення Чехословацької республіки у 1918 р. та її розвиток до 1938 р. 9. Конституція 1920 р. 10. Захоплення Чехословаччини фашистською Німеччиною. 11. Утворення і розвиток Чехословацької Народно-Демократичної Республіки. 12. Конституції 1948 і 1960 рр. 13. Перетворення ЧССР у федеративну державу. 14. Конституційний закон 1968 р. 15. Розпад федерації у 1989 р. 16. Проголошення незалежної Чеської і Словацької республік. Зміст семінарських занять Змістовий модуль 1 Семінарське заняття 1 Тема: Судова та правова система країн стародавнього світу 1. Закони царя Хаммурапі: а/ загальна характеристика: історія знахідки, структура, принципи; б/ державний лад та суспільний устрій Стародавнього Вавилону; в/ право власності: форми і об’єкти. Режим умовного володіння (ілку); г/ зобов’язальне право: види договорів і зобов’язань з деліктів; д/ шлюбно-сімейне і спадкове право; е/ кримінальне право і судовий процес. 2. Закони Ману: а/ загальна характеристика: історія створення, структура, форма викладу правових приписів; б/ варновий устрій; в/ право власності: форми і об’єкти; г/ зобов’язальне право: види договорів і зобов’язань з деліктів; д/ регулювання шлюбно-сімейних відносин; е/ кримінальне право і судовий процес.
|
||||||||
|