МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Семінарське заняття 12Тема: Державний устрій таправові пам’ятки феодальної Росії 1. Особливості станово-представницької монархії в Росії (2 пол. XVII – XVIII ст.). Діяльність Земського Собору. 2. Формування абсолютної монархії (кін. XVII – XVIII ст.): а/ Реформи Петра І. б/ Реформи Катерини ІІ. 3. Розвиток абсолютизму у XIX ст.
Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: рекрутська система, Конзілія міністрів, Синод, Урядовий Сенат, губернія. Під час підготовки до цього семінарського заняття студентам слід звернути увагу на специфіку формування станово-представницької монархії в Росії, її функціонування одночасно із становленням самодержавної влади монарха, з’ясувати функції та структуру Земських Соборів, періодичність їх скликання та причини занепаду. Слід проаналізувати, як реформи Петра I сприяли правовому оформленню абсолютизму в Росії. Дослідити еволюцію державного устрою та права протягом XVIII ст. Необхідно підкреслити, що саме законодавчі акти Катерини II зумовили розквіт абсолютизму в Росії та перетворили дворянство у єдиний привілейований стан російського суспільства, який користувався всіма громадянськими і політичними правами.
Семінарське заняття 13 Тема: Державний устрій таправові пам’ятки феодальної Росії 1. Систематизація російського законодавства у ХІХ ст. 2. Демократичні реформи другої половини ХІХ ст. та їх роль у суспільно-політичному та правовому розвитку Росії: а/ селянська реформа 1861 р. б/ судова реформа; в/ земська реформа; г/ міська реформа; д/ військова реформа.
Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: систематизація нормативно-правових актів, кодифікація, консолідація, інкорпорація, мирові суді, колегія присяжних, Сенат, земства, Дума. Під час підготовки до цього семінарського заняття студентам потрібно з’ясувати роль комісії під керівництвом М. Сперанського у впорядкуванні існуючих правових норм на початку XIX ст. та проаналізувати особливості проведенні цієї систематизації, дати оцінку Повному Зібранню та Зводу законів Російської імперії. Показати необхідність, назрілість буржуазних демократичних реформ, проаналізувати кожну з них, показати їх значення та наслідки для еволюції державного устрою і права Російської імперії.
Змістовий модуль 3 Семінарське заняття 14
|
||||||||
|