МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівкиКлючові терміни та поняття: сегрегація, Міссурійський компроміс, натуралізація. Мета семінару - висвітлити економічні і соціально-політичні умови розвитку США у ХІХ – на поч. ХХ ст. До важливих питань семінару належать громадянська війна, утворення і роль політичних партій США - демократичної і республіканської, зміст "Чорних кодексів", розвиток різних політичних і профспілкових структур США. Тоді виникають й різні антидемократичні, расистські організації - суд Лінча, Ку-клукс-клан і т. ін.
Семінарське заняття 18 Тема: Державо та право Німеччини у ХІХ ст. 1. Характеристика Австрійської імперії першої половини ХІХ ст. Буржуазна революція 1848 р. та формування конституційної монархії. 2. Утворення дуалістичної Австро-Угорської держави 1867 р. та її основні риси. 3. Кодифікація права Австро-Угорщини та її судова система. 4. Виникнення Німецької імперії 1871 р., її державний устрій. 5. Особливості німецького права, вплив рецепції римського права. Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: Німецька конфедерація, Рейнський союз, Пруссія, Австрія, Віденський конгрес, канцлер, кайзер, рейхстаг, бундесрат. При вивченні даної теми студентам слід звернути увагу на передумови утворення Німецької та Австро-Угорської імперій та відмінності в їх державному устрої, зокрема, щодо влади монарха та діяльності парламенту. Дослідити, через які механізми держава розширює сферу свого втручання в суспільне життя. З’ясувати роль рецепції римського права у кодифікацію німецького права. Прослідкувати зміни в державно-територіальному устрої Німеччини протягом ХІХ ст., та вплив буржуазних революцій на зміни у державному і суспільному ладі.
Семінарське заняття 19
|
||||||||
|