МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Веймарська республіка. Встановлення та крах фашистської диктатури в Німеччині1. Демократична революція в Німеччині 1918-1919 рр., її особливості і значення. 2. Прийняття Веймарської конституції. Державний устрій Німеччини за Веймарською конституцією. 3. Виникнення політичних партій. Утворення і програма Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини. 4. Політична боротьба в Німеччині в 20-30 рр. Прихід до влади Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини. 5. Характеристика нацистської диктатури в Німеччині: а/ ліквідація демократичних прав і свобод, встановлення режиму терору і насильства, заборона політичних партій і організацій; б/ ліквідація парламентаризму, зміни в державному апараті, ліквідація автономії земель; в/ апарат насильства (СА, СД, СС, гестапо та ін.); г/ реакційне законодавство в соціальній сфері, в галузі економіки, культури, трудових відносин тощо. 6. Суд і судочинство в період нацистської диктатури Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: Версальський мир, Ліга Націй, «Пивний путч», «Майн кампф», План «Ост», Бліцкриг, фашизм, нацизм (націонал-соціалізм), Третій Рейх, «Ніч довгих ножів», антигітлерівська коаліція. Необхідно дати характеристику причин і суті демократичної революції в Німеччині, показати утворення республіки і прийняття та зміст Веймарської конституції. Слід розкрити соціальні корені нацизму, причини встановлення його в Німеччині, показати особливості соціально-економічного і політичного розвитку Німеччини, які сприяли встановленню нацистської диктатури, дати характеристику, нацистської держави і права в Німеччині. Варто порівняти цей режим з іншими тоталітарно-шовіністичними державами і режимами, наприклад, сталінським та ін.
Змістовий модуль 4 Семінарське заняття 20 Тема: Держава та право Азії в сучасну епоху 1. Ліквідація інституту монархії в Китаї та формування президентської республіки на поч. ХХ ст. 2. Перша громадянська війна в Китаї та її окупація Японією (20 – 30-і рр. ХХ ст.) 3. Друга громадянська війна в Китаї та проголошення КНР 1949 р. 4. Розвиток КНР за правління Мао Цзедуна (50 – 80-і рр. ХХ ст.) 5. Основні риси державного устрою та права Китаю в сучасний період. 6. Утворення незалежної Індійської республіки та її характеристика.
|
||||||||
|