МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методичні вказівкиКлючові терміни та поняття: гоміндан, кампанія «трьох червоних знамен», «великий стрибок», «народні комуни», «культурна революція», хунвейбіни, вільна економічна зона, Індійський союз, політика неприєднання. Завданням семінару є вивчити особливості формування національних держав та правових систем Азії в епоху національно-визвольних революцій після другої світової війни. Слід звернути увагу на дослідження особливостей державного устрою Китаю протягом ХХ ст., вплив політики Комуністичної партії на систему державної влади і права, з’ясувати сутність "культурної революції" та епохи "реформ".
Семінарське заняття 21 Тема: Четверта і п'ята республіки у Франції та їх Конституції 1946 і 1958 рр. 1. Друга світова війна, поразка Франції у війні з гітлерівською Німеччиною. "Держава Віші". 2. Визволення Франції від гітлерівської окупації і прийняття конституції ІV-ої республіки (1946 р.) 3. Структура, зміст і характеристика конституції 1946 р. 4. Причини і суть змін конституції в період 1947-1957 рр. 5. Прийняття конституції Франції 1958 р., її зміст і оцінка. 6. Наступні зміни державного устрою і політичного режиму V-ї Республіки у Франції. Партійна система у країні.
Методичні вказівки Ключові терміни та поняття: режим «Віші», голлізм, Евіанські угоди, Маастрихтський договір, НАТО. Історія держави і права ІV-ої і V-ої республік у Франції дуже характерна і повчальна, вона свідчить про гостру політичну боротьбу у країні. Прийняття конституції Франції у 1946 р. відбулося у складній післявоєнній ситуації, в обстановці боротьби широких народних мас за громадянські права та політичні свободи, за демократичні положення конституції, за збереження демократичних інститутів виборчого права, за представництво у парламенті і в органах місцевого самоврядування. Перехід від ІV-ої до V-ої республіки у Франції свідчить про певне падіння ролі парламенту, підпорядкування його виконавчій владі, про зростання ролі глави держави і уряду. Завданням семінару є вивчення питань історії розвитку і суті державно-політичних і правових інститутів однієї з найбільших і найвпливовіших країн Європи, можливості їх використання у державно-правовому розвитку, становленні правової держави в Україні.
|
||||||||
|