МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 6. Абсолютні монархії Західної Європи (XVI – XVII ст.ст.)1. Державна регламентація виробництва і торгівлі. Політика меркантилізму і протекціонізму. 2. Суть та зміст «Освіченого абсолютизму».
Питання для самоконтролю 1. Що означають поняття «меркантилізм» і «протекціонізм»? 2. Які приклади політики меркантилізму і протекціонізму мали місце у країнах Західної Європи (XVI – XVII ст.ст.)? 3. В чому полягає зміст «Освіченого абсолютизму»?
Тема 7. Феодальні держави Сходу (V – XIX ст.ст.) 1. Особливості державного устрою Візантійської імперії. 2. Загальна характеристика джерел візантійського права. 3. Шаріат як основний регулятор суспільних відносин у мусульманських країнах.
Питання для самоконтролю 1. Що таке „симфонія світської та духовної влад”? 2. Які джерела формують шаріат – мусульманське право?
Тема 8. Феодальні держави та право західних і південних слов’ян (XI – XVIIІ ст.ст.) 1. Джерела права Сербської феодальної держави. 2. Особливість станово-представницька монархія у Польщі (ХІV-XV ст.)
Питання для самоконтролю 1. Які джерела права існували у Сербії? 2. Порівняйте процес формування державності в Польщі та Русі. 3. Чому не були представлені міщани у сеймі Польщі? 4. Якими законодавчими актами були закріплені привілеї польської шляхти? 5. Чому Річ Посполиту називають „шляхетською республікою”? 6. Що таке „liberum veto”?
Тема 9. Держава і право Росії (XIV – поч. XX ст.) 1. Політика Івана ІІІ та Івана ІV зі зміцнення держави: опричнина, введення приказної системи та реформа місцевих органів влади. 2. Встановлення династії Романових у 1613 р. 3. Перша буржуазно-демократична революція 1905-1907 рр. в Росії. 4. Царський маніфест 17 жовтня 1905 р.
Питання для самоконтролю 1. Як вплинула політика Івана III та Івана IV на зміцнення внутрішнього та зовнішнього становища Московії? 2. Назвіть джерела судебників Івана III та Івана IV. 3. Що означає „кабальне холопство”? 4. Як відбувався процес закріпачення московських селян? 5. Які особливості абсолютизму в Росії? 6. Назвіть основні причини та передумови буржуазно-демократичної революції 1905-1907 рр. в Росії.
Змістовий модуль 3 Тема 10. Буржуазна революція в Англії. Утворення буржуазної держави (кін. ХVІ – ХVІІ ст.) 1. «Акт про краще забезпечення волі підданого і про попередження ув'язнень за морями» (1679 р.). 2. Розвиток англійського конституціоналізму в XVIII ст.
Питання для самоконтролю 1. Охарактеризуйте зміст «Акту про краще забезпечення волі підданого і про попередження ув'язнень за морями» (1679 р.)? 2. Назвіть особливості англійського конституціоналізму в XVIII ст.
Тема 11. Французька буржуазна революція. Утворення буржуазної держави (кін. XVII – XVIII ст.) 1. Правотворча діяльність імператора Наполеона.
Питання для самоконтролю 1. Охарактеризуйте зміст та значення Цивільного кодексу 1804 р. 2. Охарактеризуйте зміст та значення Торгового кодексу 1807 р. 3. Охарактеризуйте зміст та значення Кримінального кодексу 1810 р.
|
||||||||
|