МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 12. Основні інститути буржуазного права1. Поняття та загальна характеристика Англосаксонської системи права. 2. Поняття та загальна характеристика Романо-германської системи права.
Питання для самоконтролю 1. Назвіть основні джерела права, які притаманні для країн Англосаксонської системи права. 2. Назвіть основні джерела права, які притаманні для країн Романо-германської системи права.
Тема 13. Колоніальні імперії (ХVІІ – ХХ ст.ст.) 1. Процес створення колоніальних імперій. 2. Система управління Британськими колоніями. 3. Система управління Французькою колоніальною імперією.
Питання для самоконтролю 1. Якими особливостями характеризувалася система управління Британськими колоніями? 2. Якими особливостями характеризувалася система управління колоніями Франції?
Тема 14. Виникнення та становлення США (ХVІІ – ХVІІІ ст.ст.) 1. Колонізація Англією Атлантичного узбережжя Північної Америки.
Питання для самоконтролю 1. Як відбувався процес колонізації Англією Атлантичного узбережжя Північної Америки.?
Тема 15. Західноєвропейські держави 1814 – 1914 рр. 1. Виборчі закони 1832, 1867 та 1884-1885 рр. у Англії. 2. Чартистський рух у Англії: причини та наслідки. 3. Реформа парламенту Англії 1911 р. 4. Реставрація Бурбонів у Франції. Конституційна Хартія 1814 р. 5. Паризька комуна – перша пролетарська держава.
Питання для самоконтролю 1. У чому полягав зміст виборчих законів, прийнятих у 1832, 1867 та 1884-1885 рр. у Англії? 2. Що таке «чартистський рух»? 3. Які були причини та передумови чартистського руху у Англії? 4. У чому полягав зміст реформи парламенту Англії у 1911 р.? 5. Коли та за яких обставин відбулось падіння імперії Наполеона? 6. У чому полягав зміст Конституційної Хартії 1814 р.? 7. Якою була система управління Паризької комуни?
Тема 16. Країни буржуазної демократії в міжвоєнний період (1914 – 1939 рр.) 1. Світова економічна криза 30-х рр. ХХ ст.: причини, основні теорії розвитку. 2. Порівняльна характеристика шляхів виходу з економічної кризи у США, Франції, Великобританії. Питання для самоконтролю 1. Які існують теорії зародження та розвитку світової економічної кризи 30-х рр. ХХ ст.? 2. Яким чином відбувався вихід із кризи у США, Франції та Великобританії? Тема 17. Фашистські режими в період між двома світовими війнами (20-40-і роки XX ст.) 1. Причини виникнення фашистських режимів. 2. Італія. Ослаблення економіки країни після I Світової війни. Загострення соціальних протиріч. Виникнення фашистських організацій. 3. Іспанія. Перемога Народного Фронту (1936 р.). Утворення республіки. Громадянська війна 1936-1939 рр.
Питання для самоконтролю 1. Які причини виникнення фашистських режимів Ви можете виділити? 2. Як відбувся прихід до влади фашистських режимів в Італії та Іспанії? 3. Яким чином відбувалось становлення фашистських режимів в Італії та Іспанії?
|
||||||||
|