МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИСНОВКИОтже, проаналізувавши усе вище викладене, можна говорити про наступне. Революційна музика – це вид мистецтва, в якому смисли породжуються в процесі специфічного поєднання таких елементів та засобів вираження як лад, ритм, темп, композиційна побудова, вокальне та інструментальне виконання, що провокують виникнення відповідного психоемоційного стану у слухача, який, в свою чергу, виступає елементом соціального базису системних перетворень у відповідному суспільстві; В різні часи фундаментальною розробкою соціології музики займалися такі вчені як М. Вебер, Т. Адорно, Б. Асафьев, Е. Гофман та А. Сохор. В їхніх роботах увага зосереджена на аудидиторії музики та на особливостях сприйняття музики та на музичних засобах, що його зумовлюють. Для вивчення революційної музики застосовується низка загальнонаукових та спеціально наукових методів дослідження, які дозволяють розкрити різні аспекти цього феномену; Громадська думка в Україні формується під впливом таких особливостей як депривація населення, дисфункція капіталістичної системи, невисокий рівень ідеологічної сегментованості політичного простору, антагонізм вищого та нижчого класів, антагоністична риторика ЗМІ та політичних сил на підставі ментальних та мовних відмінностей Західного та Південно-Східного регіонів, що підсилює ворожбу населення; Під час революційних подій виникають музичні твори, що передають протестні настрої великих мас населення. Ця революційна музика має канонічні норми звучання, що характеризують цей жанр – це мінорний лад, рівний ритм, помірний темп, наявне масове вокальне виконання інструментальний супровід, та композиційна простота; Дослідивши революційні події, що мали місце у Європі XX та XXI ст., можна виділити три моделі революційної музики відповідно до характеру та змісту виступів: «пролетарська музика», що є характерною для революцій, де рушійними силами є робітничий клас та селянство; «державотворницька», де задіяні широкі маси населення, а метою є усунення існуючого режиму; «осучаснена», що є притаманною для штучних революцій, де соціальним базисом постає молодь; На специфіку сприйняття та на формування образів впливають як загальне звучання пісні, так і окремі її елементи – інструменти, вокал, ритм, мелодія, композиція – це те, на що слухач звертає увагу в першу чергу. Відповідно до варіацій звучання трьох компонентів формується ставлення до пісні та настрій. Ти не мне менш, на сприйняття революційної музики впливає не тільки її звучання, а й політичний та соціальний контекст. Спираючись на теоретичні розробки та отримані емпіричні дані, був сконструйований ідеальний тип революційної музики, що виступив інструментом для визначення поля подальших дій з точки зору ефективного застосування революційної музики в процесі формування громадської думки. В ході емпіричного дослідження, де були досліджені вищезазначені моделі революційної музики, було визначено наступне. Молодь із вищою освітою приділяє більшу увагу музиці, ніж молодь із середньою та середньою спеціальною освітою. Сама революційна музика не викликає неативних емоцій в аудиторії, але такі можуть бути спричинені політичним контекстом появи музики. Маршовий ритм спонукає слухача до рішучих дій, допомагає усвідомити себе як рушійну силу. Революційна музика сама по собі є добре запам’ятовуваною, що досягається за рахунок великою кількості повторень текстових та мелодійних фрагментів. Найбільш яскравими інструментами у супроводі є ударні, вони спонукають аудиторію до подальшого прослуховування пісні. Хоровий вокал створює почуття причетності до однодумців, дозволяє людині відчути себе частиноє великої сили. Але при цьому, революційна музика є варіаційним феноменом і специфіка її сприйняття і ефективність кожної з моделей залежить від соціального базису та характеру революційних зрушень. Таким чином, гіпотеза дипломного проекту була підтверджена.
|
||||||||
|