Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Закріплення одержаних знань.

Учні виконують вправу 239 (с. 180) із підручника О.Олійник "Українська мова (10-11 кл.)".
У вправі подано текст про здобуття кожною людиною щастя. Школярі читають і описують текст.

Запитання та завдання до учнів:

1. Яка тема й ідея тексту?

2. Визначити стиль і тип мовлення.

3. Вказати наявні в тексті тези й докази.

4. Чи можна віднести даний текст до публічного виступу?

5. Який це жанровий різновид публічного виступу?

ІV. Підведення підсумків уроку можна провести у вигляді бесіди за такими запитаннями:

1. Що таке риторика?

2. Які якості в людини розвиває риторика?

3. Чому риторика – комплексна наука)?

4. Що ви знаєте про появу та розвиток риторики як науки?

5. Які науки близькі до риторики? Чому?

6. Що таке публічний виступ?

7. Які ви знаєте жанрові різновиди публічного виступу?

V. Домашнє завдання.

Вивчити конспект із розділу "Елементи практичної риторики".
Виконати вправу 238 (с.395) із підручника О. Олійник "Українська мова (10-11 кл.)"
Завдання вправи: письмово висловити власну точку зору на роль тропів у створенні й оформленні публічного виступу художнім стилем мовлення. Що таке емоція? Чим вона відрізняється від експресії?

Урок вивчення нового матеріалу та закріплення знань, умінь та навичок (3 години)

Тема уроку:

Структура виступу: тема; основне у змісті виступу (об’єктивність, ясність, образність, цілеспрямованість, кульмінація, повторення основних думок, лаконізм, гумор, дотепи, іронія).

Мета уроку:

Закріплення знання учнів про структуру виступу; зміцнити в учнів набуті знання та вміння із розділу "Риторика", допомогти їх глибше засвоїти; підвищувати стилістичну культуру мовлення.

Обладнання:

Схеми та таблиці з розділу "Елементи практичної риторики", кодоскоп, тексти завдань, підручник О. Олійник "Українська мова (10-11 кл.)".

ХІД УРОКУ

І. Повідомлення теми та мети уроку.

Тему уроку записано на дошці заздалегідь (учитель її оголошує). Далі підкреслюється, що цей урок допоможе не тільки вивчити, але й закріпити знання про елементи практичної риторики, а саме – про структуру виступу, його застосування у певних стилях мовлення.




Переглядів: 242

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І - ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь. Вивчення нового матеріалу. | ІІ. Перевірка вивченого.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.