МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІІ. Закріплення одержаних знань.Учні виконують вправу 239 (с. 180) із підручника О.Олійник "Українська мова (10-11 кл.)". Запитання та завдання до учнів: 1. Яка тема й ідея тексту? 2. Визначити стиль і тип мовлення. 3. Вказати наявні в тексті тези й докази. 4. Чи можна віднести даний текст до публічного виступу? 5. Який це жанровий різновид публічного виступу? ІV. Підведення підсумків уроку можна провести у вигляді бесіди за такими запитаннями: 1. Що таке риторика? 2. Які якості в людини розвиває риторика? 3. Чому риторика – комплексна наука)? 4. Що ви знаєте про появу та розвиток риторики як науки? 5. Які науки близькі до риторики? Чому? 6. Що таке публічний виступ? 7. Які ви знаєте жанрові різновиди публічного виступу? V. Домашнє завдання. Вивчити конспект із розділу "Елементи практичної риторики". Урок вивчення нового матеріалу та закріплення знань, умінь та навичок (3 години) Тема уроку: Структура виступу: тема; основне у змісті виступу (об’єктивність, ясність, образність, цілеспрямованість, кульмінація, повторення основних думок, лаконізм, гумор, дотепи, іронія). Мета уроку: Закріплення знання учнів про структуру виступу; зміцнити в учнів набуті знання та вміння із розділу "Риторика", допомогти їх глибше засвоїти; підвищувати стилістичну культуру мовлення. Обладнання: Схеми та таблиці з розділу "Елементи практичної риторики", кодоскоп, тексти завдань, підручник О. Олійник "Українська мова (10-11 кл.)". ХІД УРОКУ І. Повідомлення теми та мети уроку. Тему уроку записано на дошці заздалегідь (учитель її оголошує). Далі підкреслюється, що цей урок допоможе не тільки вивчити, але й закріпити знання про елементи практичної риторики, а саме – про структуру виступу, його застосування у певних стилях мовлення.
|
||||||||
|