Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Write sentences and questions with will/won’t. Use contractions where you can.

It / be difficult + It’ll be difficult

a. they / win –

b. the meeting / be long ?

c. he / get the job –

d. you / see him at the party ?

e. it / be impossible to park +

2 Complete the sentences with will/won’t (or shall) + a verb.

forget pay open tell call

a. A I can’t open this window. B _____ you?

b. A It’s a secret. B I _____ anyone, I promise.

c. When will I see you again? B I____ youtonight.

d. Can I borrow $50? I_____ you back tomorrow.

e. A It’s my birthday next week. B Don’tworry. I____

LISTENING. [1,T.3.12]

1 Listen and fill the gap with a word or phrase.

Dr Muller: So, tell me what did you dream about?

Patient: I was at a party. There were a lot of people.

Dr Muller: What ____ they ____?

Patient: They were ______ and ______.

Dr Muller: Were ____ drinking?

Patient: Yes, I ___ _____ champagne.

Dr Muller: And then what ______?

Patient: Then, suddenly I _____ a garden. There _____a lot of flowers

Dr Muller: flowers, yes… what kind of flowers?

Patient: I ______ really see – it was dark. And I _____ hear music – somebody ____ ______ the violin.

Dr Muller: The violin. Go on.

Patient: And then I ____ an owl, a big owl in a tree…

Dr Muller: How ____ you ____? Were you frightened?

Patient: No, not frightened really, no, but I _____ I felt very cold. Especially my feet- they were freezing. And then I_____.

Dr Muller: Your feet? Mmm, very interesting, very interesting indeed…

Patient: So what _____ it _____, doctor?




Переглядів: 2674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Office hours. | Answer to the following questions.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.