МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
HAND OUT №107Discipline: English as a foreign languageCredits: 2 Upper-intermediatelevel Practical lesson Lexical theme: Words borrowed from other languages. Grammatical theme: Relative clauses.
Teacher: associate professor Adilbayeva U.B.
GRAMMAR COMMENT[5, p.18]
In this exercise you have to explain what some words mean. Choose the right meaning from the box and then write a sentence with who. Use a dictionary if necessary. he/she designs buildings he/she steals from a shop he/she doesn't believe in God he/she buys something from a shop he/she breaks into a house to steal things he/she no longer works and gets money from the state Example/: (an architect) An architect is someone who designs buildings. 1. (a burglar) A burglar is someone ... 2. (a customer) … 3. (a shoplifter) … 4. (an atheist) ... 5. (a pensioner) ...
|
|||||||||
|