Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура заняття

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Реєстр.№ __________

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

До виконання лабораторної роботи №9-10

„Засоби керування додатком Access. Макроси. Елементи керування на формах”

з дисципліни „Прикладні системи управління бізнесом”

Для слухачів ФППК ХНТУ

курсу „Комп’ютерні технології ведення бухгалтерського обліку та адміністрування інформаційно-аналітичної системи „1С: Підприємство 7.7”

Херсон – 2010 р.


ВСТУП

Мета заняття

Цією лабораторною роботою продовжується створення нової інформаційної системи, призначеної для роботи комерційної фірми, яка займається роздрібною торгівлею. Запропоновані лабораторні роботи є третьою та четвертою з шести робіт, за допомогою яких буде створено інформаційну систему. Метою даного заняття є знайомство, створення та використання засобів керування додатком Access, розробка макросів, що виконують задані операції, створення та додавання елементів керування на форму. Студенти повинні вміти створювати свої кнопки, використовувати стандартний набір елементів керування. Також задачею даних лабораторних занять є розробка макросів та призначення макросів різним елементам керування на формах.

 

Місце заняття у викладанні дисципліни

Виконання роботи базується на знаннях, які студенти отримали під час виконання попередніх лабораторних робіт (розробка інформаційної систем „Деканат”, лабораторні роботи №1-6). Основою для проведення лабораторної роботи є база даних Commerce, створена у лабораторній роботі №7, доповнена різними запитами у роботі №8.

Робота є логічним продовженням для застосування отриманих теоретичних знань та практичних навичок, отриманих у попередніх роботах. Завдяки отриманим елементарним практичним навичкам роботи в СКБД Microsoft Access, дана робота є ускладненим варіантом практичного завдання.

Виконання роботи проводиться за допомогою системи керування базами даних Microsoft Access.

 

Структура заняття

1. Для досягнення цілей даної роботи студенти повинні вміло оперувати формами як засобом для виведення інформації та отримання певних результатів.

2. Під час виконання цієї роботи студенти повинні самостійно створювати, запускати, аналізувати результати роботи різних макросів. Починається вирішення даної задачі із створення найпростіших макросів, що відкривають раніше створені форми. Наступним етапом в створенні макросів – є макроси для сортування записів в різних напрямках (за спаданням та за зростанням), продовженням цієї роботи – є створення макросів, що дозволяють фільтрувати інформацію за введеним значенням та знімати фільтр.

3. Після того, як всі потрібні макроси були створені, потрібно назначити ці макроси певним елементам на формі. В якості таких елементів можуть виступати як найменування полів, так і спеціальні кнопки, які можна створювати самим, або за допомогою майстра.

4. В якості критерію для відбору записів виступає спеціальне поле, дані якого виступають джерелом для виконання макросу на фільтрацію інформації.

5. Результатом проведеної роботи повинна стати кнопкова форма для ведення створеної бази даних. Вона міститиме кнопки для виклику основних форм бази даних.

6. Останнім етапом запропонованої роботи є створення макросу, що дозволяє запускати кнопкову форму при запуску Access.

 




Переглядів: 221

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні відомості | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.