Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 9. Оцінка ринкової вартості машин і обладнання

Мета заняття: систематизувати та закріпити знання про сутність ринкової вартості машин і обладнання

Методи оцінювання: усне опитування, тестування.

Результати навчання: знання сутності машин і обладнання за стадіями життєвого циклу.

Самостійна робота:

1. Доходний підхід в оцінці машин і обладнання.

2. Витратний підхід в оцінці машин і обладнання.

3. Порівняльний підхід в оцінці машин і обладнання (прямого порівняння, статистичне моделювання ціни).

 

План семінарсько-практичного заняття:

1. Які відмінні особливості машин і обладнання як об’єктів оцінки?

2. За яких умов доцільно застосовувати оцінку «розсипом», «групову» та «системну» оцінку вартості машин та обладнання?

3. Чому в оцінній діяльності виділяють класифікацію машин і обладнання за стадією життєвого циклу?

4. Що таке стандартизоване і не стандартизоване обладнання?

5. За яких умов доцільно використовувати методи доходного підходу до оцінки машин?

6. Що таке вартість відновлення та вартість заміщення обладнання?

7. Охарактеризуйте основні методи витратного підходу до оцінки вартості машин і обладнання.

8. Що є основною умовою застосування методів порівняльного підходу до оцінки вартості машин і обладнання?

9. Розв’язування задач.

 

Література: основна [8, 10, 14, 21], додаткова [періодичні видання]




Переглядів: 305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні вказівки | Тема 10. Нематеріальні активи підприємства і методи їх оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.