Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підключення анімації у форматі Flash

Флеш-Презентації дотепер часто називають відеопрезентаціями, хоча вони, у принципі, відрізняються й від QuickTime, і від Windows Media. Замість лінійного потоку відео- або аудиоданих, у технології флеш використовується інтерактивна анімація.

Приклад впровадження флеш-анімацій:

<object classid="clsid:D27CDB6 E-AE6D-llcf-96B 8-444553540000"
width="100" height="100" codebase="http://active.macromedia.com/flash5/
cabs/swflash.cab#version=5.0.0,0"> <param name="movie" value="flashmovie.swf" />
<param name="play" value="true" /> <param name="loop" value="true" />
<param name="quality" value="high"/><embed src="flashmovie.swf" width="100" height="100"
play="true" loop="false" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/Shockwave/
download/index.cgi?pl_prod_version=shockwaveflash"> </embed>
</object>

Якщо ви уважно читали параграфи, що стосуються QuickTime, ви повинні були помітити, що робота із флеш не дуже сильно відрізняється від роботи з іншими форматами.

Різниця при роботі із флесш форматом відрізняється від інших форматів лише тим, що в цьому випадку є довгий список можливих атрибутів. Вони служать для настроювання специфічних параметрів.

 

Завдання:

 

На основі HTML сторінок лабораторних робіт №1, №2, №3, №4 і відштовхуючись від теоретичних основ, створити HTML сторінку з підтримкою інформаційних потоків, а саме:

1) Забезпечити підтримку формату “AVI”;

2) Забезпечити підтримку формату “MP3”;

3) Забезпечити підтримку формату “QuickTime Movie”;

4) Забезпечити підтримку формату “QuikTime Panorama”.

5) Забезпечити підтримку формату “Flash”.

Після кожного підключеного мультимедійного файлу, описати в короткому виді його переваги й недоліки. Контекст мультимедійних файлів вибрати відповідно тематики сторінок попередніх лабораторних робіт.

Примітка

ü При необхідності інсталяція QuikTime перебуває на сервері в папці Install.

ü Приклади робіт у форматі QuikTime - http://www.apple.ru/software/examples/index.htm.

ü Приклади файлів інших форматів можна одержати через будь-яку пошукову систему.

 




Переглядів: 317

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формат Windows Media | Додаток StreamToken

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.