МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підключення анімації у форматі FlashФлеш-Презентації дотепер часто називають відеопрезентаціями, хоча вони, у принципі, відрізняються й від QuickTime, і від Windows Media. Замість лінійного потоку відео- або аудиоданих, у технології флеш використовується інтерактивна анімація. Приклад впровадження флеш-анімацій: <object classid="clsid:D27CDB6 E-AE6D-llcf-96B 8-444553540000"width="100" height="100" codebase="http://active.macromedia.com/flash5/ cabs/swflash.cab#version=5.0.0,0"> <param name="movie" value="flashmovie.swf" /> <param name="play" value="true" /> <param name="loop" value="true" /> <param name="quality" value="high"/><embed src="flashmovie.swf" width="100" height="100" play="true" loop="false" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/Shockwave/ download/index.cgi?pl_prod_version=shockwaveflash"> </embed> </object> Якщо ви уважно читали параграфи, що стосуються QuickTime, ви повинні були помітити, що робота із флеш не дуже сильно відрізняється від роботи з іншими форматами. Різниця при роботі із флесш форматом відрізняється від інших форматів лише тим, що в цьому випадку є довгий список можливих атрибутів. Вони служать для настроювання специфічних параметрів.
Завдання:
На основі HTML сторінок лабораторних робіт №1, №2, №3, №4 і відштовхуючись від теоретичних основ, створити HTML сторінку з підтримкою інформаційних потоків, а саме: 1) Забезпечити підтримку формату “AVI”; 2) Забезпечити підтримку формату “MP3”; 3) Забезпечити підтримку формату “QuickTime Movie”; 4) Забезпечити підтримку формату “QuikTime Panorama”. 5) Забезпечити підтримку формату “Flash”. Після кожного підключеного мультимедійного файлу, описати в короткому виді його переваги й недоліки. Контекст мультимедійних файлів вибрати відповідно тематики сторінок попередніх лабораторних робіт. Примітка ü При необхідності інсталяція QuikTime перебуває на сервері в папці Install. ü Приклади робіт у форматі QuikTime - http://www.apple.ru/software/examples/index.htm. ü Приклади файлів інших форматів можна одержати через будь-яку пошукову систему.
|
||||||||
|