МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Додаток StreamTokenЛабораторна робота № 19-20 ТЕМА: робота з файлами й створення мережних додатків ЦІЛЬ: створити автономні додатки Java, які працюють із файлами й створюють мережні додатки ЗНАТІ: Робота з файлами. Стандартні потоки. Базові класи для роботи з файлами й потоками. Похідні від класу InputStream. Похідні від класу OutputStream. Робота зі стандартними потоками. Стандартний потік виводу повідомлень про помилки. Створення потоків, пов'язаних з файлами. Виключення при створенні потоків. Запис даних у потік і читання даних з потоку. Методи для читання й запису форматованих даних. Закривання потоків. Примусове скидання буферів. Потоки в оперативній пам'яті. Клас StreamTokenizer для розбору вхідних потоків. Клас StringTokenizer. Робота з файлами й каталогами за допомогою класу File. Довільний доступ до файлів. Створення мережних додатків. Адреси IP і клас InetAddress. Створення об'єкта класу InetAddress для локального вузла. Універсальна адреси ресурсів URL. Клас URL у бібліотеці класів Java. Передача даних з використанням сокетів. Робота з потоковими сокетами. Клас Socket. Використання датаграммних сокетів. Зв'язок додатків Java з розширеннями сервера Web. Клас URLConnection. УМІТИ: Використовувати можливості Java при роботі з файлами й створенні мережних додатків. Теоретичні відомості: РОБОТА З ФАЙЛАМИ Додаток StreamToken У додатку StreamToken ми демонструємо використання класу StreamTokenizer для розбору вхідного потоку. Спочатку додаток запитує в користувача рядок для розбору, записуючи її у файл. Потім цей файл відкривається для читання буферізованим потоком і розбирається на складені елементи. Кожний такий елемент виводиться в окремому рядку, як це показано на мал. 1. Рис. 1. Розбір вхідного потоку в додатку StreamToken
Зверніть увагу, що в процесі розбору значення 3.14 було сприйнято як числове, а 3,14 - немає. Це тому, що при настроюванні розбирача ми вказали, що символ '.' є звичайним.
|
||||||||
|