![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад використання симплекс-методу.Нехай необхідно розв’язати задачу лінійного програмування з такою матрицею коефіцієнтів системи обмежень (
Згідно з заданою умовою цільова функція (1) має вигляд:
Для того, щоб перейти до розв’язування задачі симплекс-методом, необхідно сформувати симплексну таблицю, яка матиме вигляд:
В даному випадку n=5 (кількість змінних). Необхідно виразити базисні змінні через вільні. Для цього запишемо систему обмежень:
Отже, система обмежень набуває вигляду:
Де Покладаємо значення вільних змінних рівне нулю, тоді можна обчислити значення цільової функції при даному базисному плані: Отримано всі дані для заповнення симплексної таблиці: Таблиця1
Базисний план Правила знаходження оптимального рішення загальної задачі лінійного програмування симплекс-методом: 1) якщо всі вільні члени (не враховуючи рядочка 2) якщо в рядочку 3) якщо ж в стовпчику з додатнім коефіцієнтом цільової функції є додатні елементи, то потрібно зробити заміну однієї з вільних змінних на одну з базисних; 4) обирається вирішальний стовпчик 5) у вирішальному стовпчику 6) обчислюються відношення 7) в якості вирішального елементу обирається коефіцієнт
Таким чином вирішальний елемент Формуємо другу симплексну таблицю за формулами:
Таблиця 2
Базисний план Знайдене рішення не оптимальне, тому необхідно продовжувати обчислення.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|