МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Подільники напругиВимірювальні трансформатори
Вимірювальні трансформатори призначені для перетворення (трансформації) вимірюванихзмінних струму або напруги, а також для підвищення безпеки роботи персоналу у колах високої напруги, коли первинне коло трансформатора знаходиться під високою напругою. Конструктивно вимірювальні трансформатори виготовляються з феромагнітного осердя у вигляді тору, на яке, ізольовано один від одного, намотані обмотки. Існують три різновиди подільників напруги: - резистивні; - індуктивні; - ємнісні. Резистивні подільники використовуються як на постійному, так і на змінному струмі для розширення границь вимірювання за напругою для вимірювальних приладів з високим вхідним опором.
Схема простішого (однограничного) резистивного подільника має такий вигляд:
Через те, що значення коефіцієнта поділу залежить від опору навантаження : 1) при Rн = ∞ номінальний коефіцієнт поділу:
2) при Rн < ∞ Вимірювальний прилад треба вибирати з великим (високим) вхідним опором, оскільки тоді nдійсн → nном
Резистивні подільники напруги звичайно випускаються багатограничними і виконуються за схемами із сталим вхідним (мал. а), із сталим вихідним (мал. б) опорами.
U вих2 = I(R1+ R2) U вих3 = I(R1+ R2+ R3)
Індуктивний подільник напруги - це масштабний електромагнітний подільник, що поділяє з визначною точністю вхідні напруги змінного струму. За принципом дії він подібний вимірювальним приладам, однак може виконуватись як за трансформаторною (із гальванічною розв'язкою між первинними і вторинними обмотками), так і за автотрансформаторною схемами. Коефіцієнт поділу залежить від співвідношення первинних і вторинних обмоток схеми (для трансформаторних схем) і між числом витків цієї обмотки і числом відгалуження на автотрансформаторній схемі.
розраховується за кількістю витків збоку входу (W1) і виходу (W2) подільника.
Ємнісні подільники застосовуються на змінному струмі. В основному для розширення границь вимірювання електростатичних вольтметрів, і тому мають обмежене застосування.
Схема постійного ємнісного подільника має вигляд:
Коефіцієнт поділу:
Метрологічні характеристики всіх мір і перетворювачів нормовані державним стандартом.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|