МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Нормальні ряди частот обертання, що застосовуються в верстатобудуванніЗнаменник ряду φ Таблиця № 7.1
Знаменник ряду φ
Знаменник ряду φ
Примітка: I. ОСТ поширюються на ряди частот обертання, подач, потужностей та інших параметрів верстатів. 2. Ряди частот обертання більше 1000 і менше 1 отримують множенням або діленням табличних значень на 1000. 3. Ряди з знаменниками φ, укладених в дужки, по можливості застосовувати тільки для частот обертання і подач. 4. Допускається складання похідних рядів з нормальних шляхом пропуску деяких частот (наприклад, ряд 132, 190, 265, 375, 530 і т.д.). 5. Частота обертання вала не повинна Відхилятися від табличних значень більш ніж на ± 10 (φ - 1)%. Крім того, і приводі асинхронного електродвигуна допускається зміщення ряду частот обертання у бік зменшення до 5% від частот ряду, підрахованих по синхронній частоті обертання.
Питання для самоперевірки 1.Що таке знаменник геометричного ряду частот шпинделя? 2.Що характеризує діапазон регулювання швидкостей? 3.Що є головною перевагою геометричного ряду?
Тема 8: Приводи верстатів. План 1. Класифікація приводів за різними ознаками. 2. Основні елементи різного виду приводів.
Література: [16] c.25-29.
Студенти повинні знати: 1. Класифікацію приводів. Переваги та недоліки приводів. 2. Призначення та будову різних приводів металорізальних верстатів.
Студенти повинні вміти: Застосувати отриману інформацію про приводи при роботі на металорізальних верстатах.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|