Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Класифікація приводів за різними ознаками.

Привод- пристрій, що служить для приведення в дію виконавчих ланок верстата. У привод входить також джерело руху. Привод повинен забезпечувати можливість регулювання швидкості руху виконавчих ланок верстата.

Приводи верстатів підрозділяють на ступінчасті і безступінчасті. До ступінчастих відносять приводи зі східчастими шківами, з шестеренними коробками швидкостей і приводи у вигляді багато швидкісних асинхронних електродвигунів. Можливі також ступінчасті приводи, що є комбінацією згаданих вище механізмів. До безступінчастих приводів можна віднести приводи з механічними варіаторами, електродвигуни постійного струму з регульованою частотою обертання, гідравлічні приводи і комбіновані, що представляють собою поєднання регульованого електродвигуна постійного струму або приводу з варіатором із ступінчастою коробкою передач, або, навпаки, механічного варіатора з багато швидкісним асинхронним електродвигуном змінного струму.

Сучасні металорізальні верстати мають індивідуальні чи багато двигунові приводи. Джерелом енергії в верстатах зазвичай є електродвигун. Електродвигун може бути розташований поруч з верстатом (рис. 8.1, а), всередині нього (рис. 8.1, б), на верстаті (рис. 8.1, в), вбудований у передню бабку (рис. 8.1, г і д) і т . д.

Привод з шестеренною коробкою швидкостей є найбільш поширеним типом приводу головного руху в металорізальних верстатах. Його перевагою є компактність, зручність в управлінні і надійність в роботі. Але приводи з шестеренними коробками швидкостей не мають безступінчастого регулювання швидкості, у них порівняно низький ККД на високих частотах обертання при широкому діапазоні регулювання.




Переглядів: 2101

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нормальні ряди частот обертання, що застосовуються в верстатобудуванні | Основні елементи різного виду приводів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.