Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА ПАРКУ ПРМ

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПАРКУ

ПЕРЕВАНТАЖУВАЛЬНИХ МАШИН

СТРУКТУРА ПАРКУ ПРМ

У системі Укрзалізниці операції по завантаженню й розвантаженню рухомого складу здійснюються силами й засобами механізованих дистанцій вантажно-розвантажувальних робіт і підприємств промислового залізничного транспорту (ППЗТ). Механізовані дистанції головним чином виконують вантажно-розвантажувальні роботи на місцях загального користування залізничних станцій, а ППЗТ - на під'їзних коліях підприємств і різних організацій. У складі „ дистанцій і ППЗТ експлуатується більше 5 тис. різних вантажно-розвантажувальних машин, за допомогою яких щорічно виробляється понад 100 тис. тонно-операції.

Основу парку вантажно-розвантажувальних машин механізованих дистанцій і ППЗТ становлять машини кранового типу й підлогового засобу механізації. До машин кранового типу ставляться козлові, мостові й різні стрілові крани на автомобільному, пневмоколесному і залізничному ході, а до підлогових засобів механізації — автомобільні й пневмоколесні навантажувачі, а також малогабаритні електричні й дизельні навантажувачі. Машини кранового типу широко застосовуються для навантаження й складування великотоннажних і середньотонажних контейнерів, довгомірних, великовагових, лісових і інших вантажів, перевезених на відкритому рухомому складі. Деякі крани постачені грейферами для виробництва вантажних операцій із сипучими вантажами при їхньому завантаженні в автомобілі.

Для виконання робіт із сипучими вантажами на площадках у підвищених колій і естакад також використовують ковшові навантажувачі, а малогабаритні електричні й дизельні навантажувачі застосовують для перевантаження й складування тарно-штучних вантажів критого зберігання, перевезених по вагонними й дрібними відправками в критому рухомому складі. Такими ж навантажувачами сортують дрібні відправки на спеціальних рампах, платформах або складах.

За останні роки істотно знизився парк універсальних автомобільних навантажувачів за рахунок розширення сфери застосування вантажно-розвантажувальних машин кранового типу, а також збільшення чисельності ковшових навантажувачів на колісному й гусеничному ході. У зв'язку з високими темпами розвитку перевезень вантажів у великотоннажних контейнерах на вантажних дворах станцій зріс парк козлових кранів вантажопідйомністю 20 і 32 т. Парк ковшових навантажувачів збільшувався в результаті будівництва підвищених колій.

Дані про структуру парку вантажно-розвантажувальних машин і структурі вантажопереробки, виконуваної розглянутими типами машин, експлуатованих в умовах механізованих дистанцій і ППЗТ, наведені в табл. 1. Найбільший обсяг механізованих робіт із завантаження й розвантаження рухомого складу в дистанціях виконується різними вантажопідйомними кранами. Такі крани в загальному парку машин і пристроїв займають близько 35%, а на їхню частку доводиться 61% обсягу вантажопереробки механізованим способом, причому в розглянутій групі машин основний обсяг робіт виконується козловими кранами. Самі численні машини дистанцій - це малогабаритні електричні й дизельні навантажувачі, що становлять 34,6%. Однак у зв'язку з тим що вони використовуються на найбільш трудомістких роботах з тарно-штучними вантажами щодо невеликої маси, у структурі вантажопереробки частка таких машин дорівнює 5,6 %.

На ППЗТ найбільш масовими машинами є електричні навантажувачі, крани на залізничному ходу й бульдозери. Близько 30 % обсягу вантажопереробки ППЗТ доводиться на інші машини, у число яких включені високопродуктивні вагоноперекидачі для сипучих вантажів.

Визначальними вантажами механізованих дистанцій є тарно-штучні вантажі (включаючи й контейнери), які перевантажуються головним чином машинами кранового типу, обладнаними відповідними захватами або гаками. Сипучі вантажі в обсязі роботи дистанцій займають близько 30 %. На ППЗТ основну групу вантажів становлять сипучі (щебені, гравій, вугілля й ін.), на які в структурі вантажопереробки доводиться більше 80%, а частка тарно-штучних вантажів незначна. Зазначені розходження вантажів і визначають особливості структури парку машин дистанцій і ППЗТ.

Подальший розвиток механізації вантажно-розвантажувальних робіт у народному господарстві вимагає нарощування обсягів вантажопереробки, виконуваної силами й засобами залізничного транспорту загального користування. Це означає, що чисельність машин механізованих дистанцій і ППЗТ необхідно збільшувати, одночасно підвищуючи інтенсивність використання й удосконалюючи структуру їхнього парку. Поряд із цим ріст парку машин повинен супроводжуватися значним скороченням ручної праці на операціях по завантаженню й розвантаженню рухомого складу, зниженням його простоїв на станціях відправлення й прибуття вантажів. У таких умовах підвищення ефективності експлуатації вантажно-розвантажувальних машин вимагає поліпшення їх технічного стану на основі строгого дотримання системи планово-попереджувального обслуговування й ремонту машин, постійного підвищення кваліфікації обслуговуючого персоналу.

 

Таблиця 1

Машини й пристрої Механізовані дистанції ППЗТ
Структура парку, % Структура вантажо-переробки, % Структура парку, % Структура вантажо-переробки, %
КРАНИ:
козлові 23,8 50,4 2,0 2,0
автомобільні й на пневмоходу 5,2 2,3 5,2 1,8
на залізничному ходу 4,0 7,2 16,0 19,4
бруківки 0,4 1,1 1,2 1,3
НАВАНТАЖУВАЧІ:
автомобільні 3,6 1,4 13,0 2,3
ковшові 17,1 16,6 3,7 2,8
малогабаритні електричні й дизельні 34,6 5,6 19,5 3,0
Екскаватори 1,1 0,9 6,7 11,2
Бульдозери 3,9 2,S 12,7 16,6
Інші машини 1,0 5,7 15,6 30,6
Підвищені колії й естакади 5,3 6,0 4,4 9,0



Переглядів: 332

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Редактор веб-сайтів з графічним інтерфейсом. | ПОРЯДОК ВВЕДЕННЯ МАШИН ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.