МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПОРЯДОК ВВЕДЕННЯ МАШИН ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇВідповідно до державної нормативної документації під експлуатацією машин розуміється стадія життєвого циклу, на якій реалізується, підтримується й відновлюється їхня якість. Експлуатація машин містить у собі використання їх по призначенню, транспортування, зберігання, технічне обслуговування й ремонт. Важливе значення для забезпечення нормального використання вантажно-розвантажувальних машин по призначенню має порядок уведення їх в експлуатацію. Під уведенням машин в експлуатацію розуміється подія, що фіксує готовність машин до використання по призначенню, тобто до виробництва вантажно-розвантажувальних робіт з необхідною продуктивністю, і документально оформлене у встановленому порядку. Закінчення життєвого циклу машин зв'язано зі зняттям їх з експлуатації. Державним стандартом термін «зняття машин з експлуатації» визначається як подія, що фіксує неможливість або недоцільність подальшого використання по призначенню й ремонту машин і документально оформлене у встановленому порядку На підприємства залізничного транспорту нові вантажно-розвантажувальні машини прибувають безпосередньо із заводів-виготовлювачів відповідно до рознарядки, установленої Укрзалізницею. Після прибуття машини на станцію призначення наказом по дистанції або іншому підприємстві організується комісія з інженерно-технічних працівників для приймання машини. Комісія перевіряє правильність навантаження й кріплення машини на рухомому складі, наявність і схоронність пломб, справність тари й упакування, комплектність машини, наявність додаткових змінних вантажозахватних пристроїв і запасних частин, забезпеченість інструментом, необхідною технічною документацією. Після цього машину вивантажують і транспортують до місця експлуатації. При виявленні некомплектності машини, прикладеного набору інструмента, запасних частин і ін., а також при наявності зовнішніх ушкоджень складають акт, що у встановлений термін пред'являють заводу-виготовлювачу. Нові машини, не підлягають монтажу, уводяться в експлуатацію відразу після надходження їх на підприємство. Попередньо проводять повний огляд і визначають технічний стан машини, випробування її на холостому ходу й під навантаженням. Ціль повного огляду - остаточно перевірити комплектність машини, прикладеного встаткування, інструмента й запасних частин відповідно до паспорта машини або каталогом; виявити можливі несправності, отримані під час навантаження, транспортування й вивантаження машини або пропущені ОТК заводу виготовлювача. При визначенні технічного стану машину випробують на холостому ходу, після чого неї випробовують під навантаженням, значно меншої номінального. На підставі результатів випробування комісія встановлює режим подальшого підвищення навантаження до номінального. У постійну експлуатацію вводять машини, що перебувають у технічно справному стані. Технічно справною вважається машина, повністю укомплектована відрегульованими й нормально працюючими агрегатами, вузлами, контрольними приладами й постачена необхідними інструментами й пристосуваннями для виконання повсякденного обслуговування. Козлові й мостові крани вводять в експлуатацію після закінчення всього комплексу будівельно-монтажних робіт (будівля естакад, укладання підкранових колій, ліній тролейного або кабельного електроживлення, монтаж металоконструкцій) і підготовки інших об'єктів, без яких неможлива нормальна експлуатація машин. Вантажопідйомні крани, що підлягають реєстрації в дорожній інспекції Котлонадзора, можна експлуатувати тільки після дозволу інспекції. Реєструють машину по письмовій заяві, відповідь на яке повинен бути даний не пізніше чим у п'ятиденний строк від дня одержання документів органами дорожнього нагляду. Машину вводять в експлуатацію на підставі результатів технічного огляду, проведеного підприємством-власником машини, контрольної перевірки її стану, а також організації технічного нагляду й обслуговування, виконаної представником інспекції Котлонадзора. При відмові в реєстрації машини повинні бути письмово зазначені причини відмови з посиланням на відповідні параграфи Правил пристрою й безпечної експлуатації вантажопідйомних кранів Котлонадзора (далі по тексту правила Котлонадзора). Уведення в експлуатацію автомобільних, пневмоколісних і залізничних кранів, тобто вантажно-розвантажувальних машин кранового типу, що не підлягають монтажу, дозволяється за результатами їхнього випробування на заводі-виготовлювача й після технічного огляду на підприємстві. Цей дозвіл фіксують у паспорті машини й підтверджують підписом працівника підприємства, що видали. Автомобілі й автокрани вводяться в експлуатацію після їхньої реєстрації в Державній автоінспекції для одержання державного номерного знака
1.3 ТЕХНІЧНИЙ НАГЛЯД ЗА МАШИНАМИ У механізованих дистанціях і на ППЗТ з метою забезпечення безпечної експлуатації вантажно-розвантажувальних машин і інших піднаглядних об'єктів організуються державний і місцевий технічний нагляд. Державний нагляд виконується працівниками дорожніх інспекцій Котлонадзора, очолюваних старшими інспекторами, і працівниками інспекцій у територіальних об'єднаннях промислового залізничного транспорту, очолюваних старшим інспектором. Ці органи разом з інспекцією Котлонадзора становлять єдину систему технічного нагляду на залізничному транспорті. Інспекція Котлонадзора керується у своїй діяльності законами України, постановами й розпорядженнями уряду, правилами Госгортехнадзора, системою стандартів безпеки праці, наказами, інструкціями й вказівками і іншими нормативними актами відносно піднаглядних об'єктів. Відповідно до положення про інспекцію Котлонадзора до числа піднаглядних об'єктів ставляться різні типи вантажопідйомних кранів (козлові, бруківки, крани на автомобільному, пневмоколесному і гусеничному ході), казани й ін. Безпосередньо на підприємствах, що займаються експлуатацією вантажно-розвантажувальних машин, організується місцевий технічний нагляд. Основне завдання такого нагляду - це забезпечення безпечної експлуатації піднаглядних об'єктів. Головною особливістю місцевого технічного нагляду є те, що він поширюється на всі вантажно-розвантажувальні машини й установки, піднаглядні й не піднаглядні інспекції міністерства. При здійсненні державного нагляду працівники інспекцій у механізованих дистанціях і на ППЗТ контролюють виконання діючих документів і законодавчих актів, реєструють відповідні об'єкти, розглядають і погоджують технічні умови на виготовлення досвідчених зразків, проводять у встановленому порядку розслідування обставин і причин аварій і нещасних випадків при експлуатації піднаглядних об'єктів. Важливою функцією інспекцій є профілактична робота із запобігання травматизму, обстеження умов експлуатації машин і пристроїв, перевірка знань правил і інструкцій посадових осіб, пов'язаних зі змістом і безпечним обслуговуванням об'єктів Котлонадзора, а також практичних навичок безпосередньо на робочих місцях Для технічного нагляду в механізованих дистанціях і інших підприємствах призначається інженерно-технічний працівник по нагляду за безпечною експлуатацією вантажопідйомних кранів, знімних вантажозахватних пристроїв і інших пристроїв Відповідно до встановленого порядку на працівника, відповідального за нагляд, не можуть покладати обов'язку осіб, відповідальних за справний стан вантажопідйомних кранів, безпечне провадження робіт по переміщенню вантажів кранами або ремонт цих об'єктів. Працівник, відповідальний за нагляд, здійснює контроль за технічним станом і безпечною експлуатацією кранів і інших об'єктів, забезпечує наявність необхідної технічної документації, перевіряє дотримання встановленого порядку допуску робітників до керування й обслуговування вантажопідйомних кранів. На цього працівника покладають перевірка виконання приписань інспекції Котлонадзора, графіків проведення технічного обслуговування й ремонтів машин і вантажозахватних пристроїв, а також проведення первинних, чергових і позачергових оглядів кранів, обліку кранів і знімних вантажозахватних пристроїв. Він перевіряє дотримання правил безпеки провадження робіт кранами, бере участь в обстеженні стану техніки безпеки й проводить не рідше одного разу в три місяці наради з питань безпечної експлуатації піднаглядних об'єктів. Працівник, відповідальний за справний стан вантажопідйомних кранів, повинен містити їх у справному стані, систематично контролювати правильність ведення журналу періодичних оглядів і забезпечувати своєчасне усунення виявлених несправностей Він організує їхнє обслуговування й ремонт навченим і атестованим персоналом, що має необхідні знання й навички, а також періодичну перевірку знань зазначеного персоналу не рідше одного разу в рік і систематичний інструктаж; забезпечує обслуговуючий персонал виробничими інструкціями; стежить за виконанням цим персоналом вказівок, що втримуються в інструкціях, по обслуговуванню кранів, своєчасною зупинкою й підготовкою до огляду кранів; виводить їх у ремонт відповідно до графік; забезпечує зберігання паспортів і іншої темничної документації на вантажопідйомні крани й змінні вантажозахватні пристрої. Працівник, відповідальний за безпечне провадження робіт по переміщенню вантажів кранами зобов'язаний обмежувати провадження робіт відповідно до прийнятого технологічного процесу, постійно контролювати виконання машиністами й стропальниками інструкцій, видавати їм наряди на провадження робіт, безпосередньо керувати роботою з переміщення вантажу двома або декількома кранами й в інших особливих випадках (поблизу ліній електропередачі, над перекриттями виробничих або службових приміщень, де перебувають люди, і ін. Складова частина технічного нагляду за вантажно-розвантажувальними машинами в механізованих дистанціях - це осінній комісійний огляд, що виконують із метою перевірки готовності машин до роботи в зимових умовах і під керівництвом представника служби дороги або відділу відділення В комісійному огляді обов'язково беруть участь працівники, відповідальні за нагляд і справний стан машин. Під час комісійного огляду перевіряють стан основних вузлів машин і порядок ведення технічної документації, установлюють своєчасність виконання технічних обслуговуванні, що течуть і капітальних ремонтів, передбачених планом-графіком. Огляду не підлягають вантажно-розвантажувальні машини, що перебувають у капітальному ремонті, а також машини, підготовлені до відправлення на ремонтне підприємство Результати огляду оформляють актом, що служить для вживання заходів по поліпшенню технічного стану машин. Зведені дані по залізниці про підсумки комісійного огляду парку машин представляють у Головне керування контейнерних перевезень і комерційної роботи УЗ.
|
||||||||
|