![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Послідовність виконання роботи.7.1. Згідно варіанту, номер якого співпадає з порядковим номером в журналі викладача вибрати вихідні дані до розрахунку. 7.2. Провести відповідні розрахунки за методикою та в послідовності, наведеній в розділі 5. 7.3. У відповідності до отриманих результатів підібрати тягач. 7.4. Скласти звіт про виконану роботу.
8.1. Накреслити в масштабі схему машини з розстановкою заданих розмірів. 8.2. Представити розрахунки складових тягового балансу машини. 8.4. Зробити висновок за результатами роботи. 9. Питання для самоконтролю. 9.1. Для чого прокладають дренажні канали? 9.2. Які види дренажу ви знаєте? 9.3. Які переваги та недоліки кротового дренажу? 9.4. Як аналітично визначити складові тягового опору кротодренажної машини? 9.5. Як аналітично визначити необхідну потужність двигуна? 9.6. Як визначається зусилля, яке діє на гідроциліндр робочого органу
Лабораторна робота №6 РОЗРАХУНОК БАГАТОКОВШЕВИХ ДРЕНОУКЛАДАЧІВ 1. Мета роботи.Засвоїти методику вибору основних параметрів багатоковшевого робочого органу дреноукладача та визначення загального тягового опору, який виникає при роботі машини та потрібної потужності двигуна. Проаналізувати отримані результати та зробити висновок про можливість роботи машини в даних умовах. 2. Тривалість заняття – 4 академічні години. 3. Обладнання робочого місця: міліметровий папір формату А2, набір креслярського інструменту, калькулятор, комп’ютер з програмним забезпеченням. 4. Місце проведення заняття: лабораторія №30 розрахункового курсу кафедри сільськогосподарських машин.
|
||||||||||
|