Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика виконання лабораторної роботи

На основі вихідних даних (табл. 6.2) та схеми (рис. 6.1 та рис. 6.2), виконати розрахунок тягового опору, який виникає при роботі машини та необхідної потужності двигуна, зробити відповідні висновки.

Таблиця 6.2

Варіанти вихідних даних

№ пп Продуктивність технічна, Пт, м3/год Глибина траншеї, Н, м Ширина траншеї, В, м Категорія ґрунту № пп Продуктивність технічна, Пт, м3/год Глибина траншеї, Н, м Ширина траншеї, В, м Категорія ґрунту
2,0 0,5 І 3,8 0,6 І
1,9 0,5 II 3,9 0,6 II
1,8 0,55 III 3,75 0,6 III
1,7 0,55 II 4,0 0,6 II
1,8 0,55 III 1,7 0,55 III

Продовження табл.6.2

1,9 0,5 II 2,0 0,45 II
2,1 0,45 І 1,75 0,45 І
2,1 0,5 II 3,85 0,65 II
1,7 0,45 III 2,0 0,5 III
1,75 0,5 II 4,0 0,65 І
3,85 0,6 І 1,7 0,5 II
1,7 0,5 II 3,6 0,6 І
1,7 0,45 І 1,7 0,55 II
1,95 0,5 II 1,8 0,45 III
2,0 0,5 III 1,8 0,45 II

 

 

Послідовність виконання роботи.

7.1. Згідно варіанту, номер якого співпадає з порядковим номером в журналі викладача вибрати вихідні дані до розрахунку.

7.2. Провести відповідні розрахунки за методикою та в послідовності, наведеній в розділі 5.

7.3. У відповідності до отриманих результатів підібрати тягач.

7.4. Скласти звіт про виконану роботу.

Рис. 1.3. Залежність коефіцієнта тертя від вологості ґрунту: 1 – легкий суглинок; 2 – важкий суглинок; 3 – глина середня.
8. Зміст звіту.

8.1. Накреслити в масштабі схему машини з розстановкою заданих розмірів.

8.2. Представити розрахунки складових тягового балансу машини.

8.4. Зробити висновок за результатами роботи.

Питання для самоконтролю.

9.1. Як визначається швидкість руху багатоковшевого дреноукладчика?

9.2. Як аналітично визначити складові тягового опору дреноукладчика?

9.3. Як аналітично визначити необхідну потужність двигуна дреноукладача?

 

Лабораторна робота №7

 




Переглядів: 230

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості. | РОЗРАХУНОК КАНАЛООЧИЩУВАЧІВ ЗІ СКРЕБКОВИМИ РОБОЧИМИ ОРГАНАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.