Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність роботи над курсовими дослідженнями

Курсова робота має за мету:

— виявити рівень оволодіння теоретичними знаннями з базових лекційних курсів;

— розширити та поглибити теоретичні знання;

— розвинути здібність до самостійної пізнавальної діяльності, на­вички первинної науково-дослідницької роботи;

— допомогти оволодіти вмінням прилюдного захисту підготов­леного матеріалу.

Студенти обирають тему дослідження з запропонова­них кафедрою за рекомендацією наукового керівника. Запропоно­ваних тем має бути більш, ніж студентів, які закріплені за керівни­ком. Теми мають бути не описового, а проблемного характеру, бо саме це дає змогу студентові оцінити актуальність та дискусійне зна­чення теми у розвитку сучасної журналістики, а також демонструє власний вне­сок молодого науковця у вирішення проблеми. Тема курсової роботи має бути чітко сформульованою, стислою, конкретною. У темі бажано уникати таких словосполучень, як-то: „До питання про ...” ; „ Дослідження проблеми ...”; „Матеріали до вивчення ...” ; „Аналіз і дослідження питань ...”, у яких не повною мірою відбито сутність наукової проблеми та які більш вказують на методи дослідження, а не на його проблему і мету (орієнтовні теми курсових робіт – дивись у Додатку 1).

Послідовність роботи над курсовим дослідженням та рекомендований графікпідготовки курсової роботи є такими:

1. Вибір теми, обговорення її з керівником. Написання заяви на ім’я завідувача кафедри з проханням затвердити тему та наукового керівника (дивись Додаток 2 до цих вказівок).

2. З'ясування проблематики, кола питань, які мають бути вирі­шені під час написання курсового твору; складання робочої гіпотези.

3. Добір літератури, обговорення з керівником рекомендованої літератури та власний пошук нових видань з даного питання.

4. Конспектування наукових матеріалів, складання конспектів та тезових планів, плану-проспекту курсової роботи, обговорення їх з керівником.

5. Викладення матеріалу, затвердження чернеток керівником, угрупування та систематизація матеріалів, написання тексту за планом та тезами.

6. Опрацьовування рукопису, редагування, формулювання вступу та вис­новків. Подання готової курсової роботи на кафедру журналістики до 1 травня.

7. Рецензування роботи керівником, корегування недоліків.

  1. Написання вступного слова задля захисту роботи, підготовка до захисту, який відбувається протягом травня.

Захист курсових робітвідбуваєтьсяна ІІІ – ІV курсах, тобто захищаються тільки курсові роботи зі спеціалізації. Студенти ІІ курсу здають курсові роботи науковому керівникові та отримують підсумкову оцінку за загальною шкалою кредитно-модульної системи. За умови зауважень керівника до роботи, студент, що здає чернетки роботи поступово і в затверджені керівником терміни, має можливість переробки дослідження за необхідності.

Студент, який обрав тему курсового дослідження, отримує від керівника деякі рекомендації щодо підбору літератури з даного пи­тання. Проте пошук необхідної наукової літератури він веде само­стійно. Пошук інформації для журналіста є необхідним етапом про­фесійного становлення.

Зазвичай пошук літератури починається з роботи з каталогами наукових бібліотек: алфавітним каталогом, якщо студентові відомі автор та назва твору, або систематичним каталогом, якщо студенто­ві необхідно продивитися інформацію про всі джерела з означеної проблеми. Отримані відомості про ті книги чи періодичні видання, які стосуються проблеми, виписуються на власну каталожну картку (замовлення). Це замовлення подається або в абонемент, або в чи­тальний зал наукової літератури, або в зал періодики. Крім того, сту­дент може користуватися послугами міжбібліотечного абонементу (замовлення книг з інших бібліотек), Інтернету тощо. Інформацію про нові видання можна отримати не тільки в каталозі, а й в рефе­ративних журналах, аналітичних оглядах, бюлетенях сигнальної ін­формації, вісниках періодичних видань тощо. Всі ці відомості можна уточнити в бібліографічному відділі бібліотеки.

Отримавши книгу або періодичне видання, студент може роби­ти виписки, або ксерокопії з потрібних матеріалів. Але найкращою формою оволодіння матеріалом є конспектування. Конспект може бути:

- плановим, коли складається план повідомлення;

- у вигляді власних питань та цитатних відповідей на ці питання з різних джерел із висновками щодо точних бібліографічних даних видання, з яким працював студент;

- тезовим, коли студент компілює чужі та власні думки у вигляді тез за проблемою;

- цитатним, коли у логіці статті або монографії підбираються най­більш важливі цитати;

- схематичним, коли студент, опрацювавши весь матеріал, скла­дає схему вирішення проблеми за історичними етапами, за різ­ними науковими школами, за послідовністю наукового прогре­су, за спадкоємністю дослідників, за власною логікою тощо;

- вільної форми, який поєднує різні методи роботи з матеріалом (цитатний, тезовий, плановий, схематичний).

Після складання конспектів студент зазвичай починає роботу з текстом курсової і приступає до написання чернетки. Опанувавши теорії та ідеї провідних дослідників журналістики, студент має змогу корегувати робочу гіпотезу або основний робочий постулат, сфор­мулювати основну ідею та втілити її у власному дослідженні.

Автор курсової роботи має спиратися на попередній науковий та практично-журналістський досвід, посилаючись на авторів і джерела, в яких запозичив певні ідеї, матеріали, результати в контексті обраного напрямку дослідження. Слід уникати використання ідей, думок, теорій дослідників без посилань на джерело інформації.

Рекомендованою мовою курсових досліджень є українська.За умов узгодження з науковим керівником та завідувачем кафедри робота може подаватися російською, англійською та іншими мовами.

Рекомендований обсягкурсової роботи студента ІІ курсу складає 20 – 25 друкованих сторінок; студента ІІІ курсу – до 35 друкованих сторінок; студента ІV курсу – 35 – 45 сторінок.

Список використаної літератури має складатися з кількості позицій, співвідносною з кількістю сторінок ( не менше 10 на ІІ курсі, не менше 20 – на старших).

 




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Структура курсової роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.