Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Практичне завдання.

1. Для кореляційної таблиці (практичне завдання лабораторного заняття № 10–12) графічно побудувати емпіричні ряди регресії Y/X і X/Y.

2. Обчислити коефіцієнти регресії і двома способами за наступними результатами спостережень. Обчислити помилку коефіцієнта регресії і провести оцінку його істотності.

 

№ спосте-режень Х У № спосте-режень Х У № спосте-режень Х У № спосте-режень Х У № спосте-режень Х У

 

3. Для вказаних у завданні № 2 результатів розрахувати теоретичні значення Y0 за рівнянням лінійної регресії (для перших десяти спостережень).

4. Вирівняти наступний емпіричний ряд регресії (для Y) методом: а) графічним; б) ковзаючої середньої; у) зваженої ковзаючої середньої.

 

Х (тривалість вегетаційного періоду у кукурудзи)
Y (концентрація хлорофілу) 3,5 3,8 4,7 5,0 5,5 5,8 6,0 6,5 7,0 7,2

* – для графічного способу побудувати емпіричні і теоретичні криві регресії Х/ У і Y/Х.

 

5. Обчислити коефіцієнти рівняння лінійної регресії і теоретичні значення ( ) для даних другого завдання. Порівняти їх із результатами, одержаними в третьому завданні.

6. Обчислити рівняння регресії при гіперболічній залежності і теоретичні значення для наступних даних.

 

Концентрація свинцю, мг/л (Х) Довжина гіпокотилю двотижневих проростків нагідків лікарських (Calendula officinalis L.), мм (Х) у/х 1/х 1/х2
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

III. Домашнє завдання. Є наступні вимірювання довжини (Х) суцвіть люпину гібридного (Lupinus × hуbridis hort.) і числа квіток у них (Y).

 

№ спосте-режень Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4 Варіант 5 Варіант 6
Х Y Х Y Х Y Х Y Х Y Х Y

 

 

1. Побудувати графічно емпіричні лінії регресії Y/Х і Х/ У.

2. Обчислити коефіцієнти регресії і двома способами. Обчислити помилку коефіцієнта регресії і провести оцінку його істотності.

3. Для рослин з першої по дванадцяту (включно) розрахувати теоретичні значення Y0 за рівняннями лінійної регресії.

4. Обчислити коефіцієнти рівняння лінійної регресії і теоретичні значення ( ) для рослин з першої по дванадцяту (включно). Порівняти їх із результатами, одержаними в третьому завданні.

5. Обчислити коефіцієнти рівняння регресії при гіперболічній залежності і теоретичні значення для наступних даних:

Концентрація кадмію, мг/л (Х) Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4 Варіант 5 Варіант 6
Довжина головного кореня двотижневих проростків чорнобривців розлогих (Tagetes patula L.)
24,5 25,6 20,0 28,3 27,2 26,0
23,0 23,2 18,6 25,0 26,5 23,1
20,0 21,6 15,3 24,2 25,0 22,0
19,3 20,0 14,0 20,7 24,0 21,5
18,0 19,3 14,0 18,1 20,1 18,4
15,0 18,4 11,5 17,0 18,3 15,6
15,0 16,2 10,0 14,0 17,0 14,0
14,0 16,0 9,3 12,0 16,0 12,0
11,2 14,0 8,4 11,3 15,0 10,5
8,3 10,3 7,0 10,5 10,5 9,7
7,0 7,5 6,1 9,6 9,6 8,5

6. Вирівняйте методом ковзаючої середньої і ковзаючої зваженої середньої ряд регресії.

 

Варіант № 1 23,6; 24,8; 26,5; 27,9; 30,8; 31,5; 33,7; 53,2
Варіант № 2 12,3; 13,2; 14,6; 15,9; 16,5; 18,2; 20,3; 22,8
Варіант № 3 6,5; 7,9; 9,5; 10,2; 12,7; 15,3; 14,3; 16,0
Варіант № 4 24,3; 26,8; 28,9; 30,2; 33,5; 36,1; 38,0; 40,1
Варіант № 5 15,8; 16,3; 18,0; 20,3; 22,4; 25,9; 28,3; 30,0
Варіант № 6 9,2; 10,1; 12,3; 14,8; 16,5; 18,9; 20,6; 22,6

 

 




Переглядів: 278

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід роботи | Лабораторне заняття № 15–16

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.