МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
A). Consonants.The phoneme [l] exists in GA only in the form of its dark variant [ Ex. RP GA look [luk] [ value [vælju:] [væ fill [fi film [fi In GA the intervocalic [t] as in “pity” and [t] between a strongly stressed vowel and a sonorant as in ‘partly’ is most normally voiced. The result is neutralization of the opposition between [t] and [d] in this position (ex. latter – ladder). The original distinction is preserved through vowel length with the vowel before [t] being shorter. GA speakers may drop [l] in words like “twenty”, “little”. Thus “winner” and “winter” may sound identical. In the pronunciation of GA [r] the top of the tongue is curled back further than in RP so that a wider air passage is formed. This process is called retroflexion. However, when preceded by [t, d, θ, ∫] the phoneme [r] is articulated in both GA and RP almost identically. In pre-vocalic position [r] in GA is accompanied by lip-rounding. The phoneme [r] of GA differs from its RP counterpart not only in articulation, but also in distribution, since it is pronounced between a vowel and before a consonant or after a vowel in the word final position (ex. turn [tз:rn], bird [bз:rd], star [stα:r]). The sonorant [j] is usually weakened or omitted by GA speakers between a consonant (especially a forelingual one) and [u:] (ex. news [nu:z], student ['stu:dənt], suit [su:t], tube [tu:b], stupid ['stu:pid] etc.). The use of the cluster [hw] in words spelt with the initial diagraph “wh” makes in GA sound differently such words as “which” and “witch”, “whether” and “weather”, “where” and “ware”, which are considered homophones in RP.
|
||||||||
|