МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Practical tasks1. State distinctive features that make these oppositions phonologically relevant. cap — cab; supper — suffer; till — chill; thigh — shy; rub — rum; latter — ladder; park — part; murder — merger; save — shave; bad — ban; coal — goal; raider — razor; share — chair; log — long; thick — sick.
2. Sort out the oppositions under the following headings: (a) labial vs. forelingual, (b) labial vs. mediolingual, (c) labial vs. backlingual, (d) forelingual vs. mediolingual; (e) forelingual vs. backlingual. pat — cat; leap — leak; wield — yield; seem — seen; tame — came; less — yes; rudder — rugger; drew — due; supper — succour; wail — Yale; coming — cunning; sinner — singer; bitter — bicker; clue — cue; bad — bag; sung — young; bat — back; dear — gear; rung — young.
3. State which of the pairs illustrate (a) occlusive vs. constrictive, (b) constrictive vs. occlusive-constrictive, (c) noise vs. sonorants, (d) unicentral vs. bicentral, (e) flat narrowing vs. round narrowing oppositions. pine — fine; fair — chair; boat — moat; seek — seen; kick — king; work — jerk; bee — thee; deed — need; thine — wine; vain — lane; came — lame; fame — same; sick — sing.
4. Read these pairs of words. State what principles of vowel classification they illustrate. cod — cord; kettle — cattle; firm — form; fool — full; add — aid; law — low; sit — seat; pull — pill; very — vary; pen — pain.
5. Read these words and state what movements of the tongue make the vowel phonemes different. bed — bird — bud — bard bid — bird — bud lack — lurk — luck — lark lid — led — lad hat — hurt — hut — heart big — beg — bag
6. Characterize principle variants of the phonemes below and their subsidiary variants in the following words. [t] — stop talking; try; written; little; twice; eighth; that day; tall. [l] — clean, railway, filthy; look; mill; all right. [u:] — music; too — tool — tooth; cool; soon — sooner; stupid — stupidity.
Test
|
||||||||
|