МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Словник теми
сукупність способів, прийомів виховання, спрямованих на розвиток мотиваційної сфери і свідомості школярів, вироблення навичок і звичок поведінки, їх корекцію й удосконалення.
інструментарій матеріальної і духовної культури, який використовується для розв'язання виховних завдань.
частина методу, його конкретне застосування у практиці. наукове проектування, система методів, прийомів, засобів, відтворення яких гарантує успіх педагогічних дій. компонент виховання, сутісною характеристикою якого є організація діяльності вихованців, що формує в них заплановані вихователем стосунки. Це заходи, справи, система діяльності та ін. Література Макаренко А.С. Мои педагогические воззрения. — Соч. —Т. V. — М., 1958. Сухомлинский В.А. Как воспитать настоящего человека. — Киев, 1975. Харламов И.Ф. Педагогика. — М., 1997. — Гл. 18. Болдьірев Н.И. Методика воспитательной работьі в школе. — М., 1984. 1.5. ДИТИНА І СІМ'Я Питання теми: — У чому виявляється вплив сім'ї на розвиток дитини? — У чому специфіка змісту виховання в сім'ї? — Які методи виховання в сім'ї? — Які педагогічні умови успішного виховання дітей у сім'ї? Ваша відповідь? Ф.М.Достоєвський у своєму щоденнику ставить питання для обміркування: «Чому так поширене серед молодих людей ліниве ставлення до діла, до праці, до своїх громадських та синівських обов'язків? Звідки береться даремне заперечення колишніх моральних цінностей сімейних відносин? На чому тримається «порядок» у сім'ї і яка відповідальність батьків за виховання своїх дітей? — Дайте свої відповіді на поставлені письменником запитання. 1.5. Дитина та сім'я 155
|
|||||||||||
|