Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткові завдання

1. 1952 рік. Комісія з освітньої політики США зробила заяву про мету освіти, включивши до неї такі ідеї:

а) Уся молодь потребує розвитку індивідуальних здібностей і тих ставлень, які роблять робітника розумним виробником, уча­сником економічного життя. Для цього необхідний досвід роботи, навчання, яке дозволяє набути знання, уміння, навички.

б) Уся молодь потребує розвитку і підтримки гарного здоров'я і фізичної витримки.

в) Уся молодь має потребу в усвідомленні прав і обов'язків громадян демократичного суспільства, щоб бути старанним і ком­петентним у здійсненні своїх обов'язків як члена суспільства і гро­мадянина держави і нації.

г) Уся молодь потребує розуміння важливості сім'ї для людини і суспільства і умов, що сприяють щасливому сімейному життю.

д) Усій молоді необхідно знати, як придбати і правильно ви­користати товари й послуги, усвідомити їх вартість, економічні наслідки цього.

е) Уся молодь повинна усвідомити вплив науки на життя і ос­новні наукові дані про природу і людину.

є) Усій молоді необхідно дати можливість для розвитку своїх здібностей, цінувати красу, літературу, мистецтво, музику, природу.

ж) Усій молоді необхідне вміння добре використовувати час до­звілля, правильно його планувати, віддаючи рівну кількість часу дія­льності, яка приносить задоволення, і тій, яка є суспільне корисною.

з) Усій молоді необхідно виховувати почуття поваги до інших людей, виховувати у собі розуміння етичних цінностей і принци­пів, уміння жити і працювати разом з іншими.

й) Усій молоді необхідно виховувати в собі здібність мислити ра­ціонально, висловлювати зрозуміло свої думки і слухати усвідомлено.

Як зміст освіти може забезпечити реалізацію зазначених завдань ? Порівняйте ці завдання освіти американської молоді з завданням освіти шкіл України, висловте свої міркування з цього питання.

2. Учитель пропонує школярам наступні завдання:

— визначити різні функції об'єкта;

— дати критичну оцінку висловленим пропозиціям; •>'*

— розповісти про подію різними способами: *&
v,. фактологічне, '?

.', ПОЯСНЮВаЛЬНО,, . . ,,,..,.,. „ма.,,. . .пммаюпн .'•'"•


2.3. Зміст навчання


 


 


проблемно,

лірично,

трагічно,

героїчно; І — передбачити наслідки неординарних дій тощо.

Реалізації якого компонента змісту освіти сприяють предста­влені завдання? Чому?

3. Навчальний план школи відбивається у розкладі занять.

Зіставте представлений розклад уроків для учнів 5-го класу одні­єї з американських шкіл (штат Мен) і школи, де проходили педагогічну практику.

Зробіть їх порівняльний аналіз.

Розклад занять на тиждень (V клас) ?:
Години
Дні тижня Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця


7зо 8°°-900 goo. 1 0оо Юоо-1 015 1015-1125

СНІДАНОК

Початок занять (необхідно бути в класі, підготуватися до уроку, заспокоїтися, читання молитви на славу Америки)

МАТЕМАТИКА

Читання Фізична Читання Музика Читання
культура
Читання Читання

ПЕРЕРВА (НА ПОВІТРІ)

Природничі 1016-1045 науки Час для індивідуаль­ної роботи

Мова Природничі Мова
науки (еле­
менти фізики,
астрономії,

хімії, біології)


індивідуаль­на робота з учителем1

Л А Н Ч Суспільні Суспільні Комп'ютер науки (істо- науки рія, геогра­фія, етно­графія) ВЕЛИКА ПЕРЕРВА (НА ПОВІТРІ) ЧИТАННЯ ВГОЛОС Образотворче Хор (або Суспільні мистецтво самостійні науки заняття)

Комп'ютер

45.

Суспільні науки

1250-1320 1320-1335 1345-14'5

Фізична Гра культура в ансамблі на музичних інструментах2

1 Учитель дає кожному окремі завдання в залежності від успішності школяра та його інтересів.

2 Самостійна робота під наглядом вчителя. Працюють ті, що не бажають співати, фати.



Розділ 2. Дидактика

 


 


Література

1. Державна національна програма «Освіта»: (Україна XXI століття). — К., 1992. - С. 22-27.

2. Дидактика средней школьї / Под ред. М.Н. Скаткина. — М., 1982. — Гл. 3.

3. Омеляненко В.Л., Мельничук С.Г., Омеляненко С.В. Педагогіка. — Кіровог­рад, 1997. — Частина 1.

4. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. — Київ, 1997. — Розділ 2.

5. Стельмахович М.Г. Народна дидактика. — К., 1985.


Теорії змісту освіти:




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державні нормативні документи, які відображають зміст освіти в школі | Зміст освіти —

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.