МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст освіти —Компоненти змісту освіти: Навчальний предмет — Навчальний план — Навчальна програма — Словник теми — матеріальна (теорія енциклопедизму); — формальна (дидактичний формалізм); — прагматична теорія; — теорія функціонального матеріалізму. педагогічне адаптований соціальний досвід людства, тотожній за структурою (а не за об'ємом) культурі людства. — когнітивний (система знань про природу, суспільство, мислення, техніку, способи діяльності, відбиті в поняттях, категоріях, принципах, законах, закономірностях, фактах, ідеях, концепціях, гіпотезах, теоріях); — досвід здійснення способів діяльності, тобто система інтелектуальних і практичних умінь, навичок; — досвід творчої діяльності, який забезпечував би подальший розвиток культури людства; — досвід емоційно-ціннісного ставлення. педагогічне адаптований зміст конкретної науки, дидактичне обґрунтована система знань, умінь, навичок, яка дозволяє учням засвоїти основні положення науки або певні сторони мистецтва, культури, праці, виробництва. документ, який визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення та кількість годин, що відводяться на вивчення кожного з них за роками навчання, тижневу й річну кількість годин навчального року. нормативний документ, який визначає зміст конкретного навчального предмета, обсяг часу на вивчення його в цілому і на кожний розділ, тему матеріалу. 2.4. Види, концепції навчання, авторські педагогічні ідеї 275 2.4. ВИДИ, КОНЦЕПЦІЇ НАВЧАННЯ, АВТОРСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ s Основні питання: > — Що міститься в основі визначення видів навчання? — Які особливості кожного виду? — Які способи реалізації концепцій розвивального навчання в шкільній практиці? — Які авторські педагогічні ідеї, на вашу думку, в найбільшій мірі сприяють удосконаленню навчально-виховного процесу в школі? Ваша думка? Директор школи з'ясовує вашу думку про сучасні тенденції навчання, що мають найбільшу значущість для школи. — Про яку інформацію ви хотіли б довідатись, щоб відповісти директору? Результативність навчання пов'язана з організацією його процесу, структурою, змістом, методами, формами. Тому існують різні концепціїнавчання, тобто різні системи поглядів на процес навчання. Свідоме орієнтування на психологічну і дидактичну концепції визначає вибір виду навчаннячи обґрунтованого сполучення видів навчання.
|
||||||||
|