МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модульне навчанняМодуль у педагогіці — це змістовно, логічно завершена частина навчального матеріалу, певна мікросистема, засвоєння якої забезпечує досягнення раніше запланованого результату навчання. Кожний змістовний модуль включає в себе такі блоки: — цільовий — мета і завдання вивчення конкретного модуля; — змістовний, в якому представлено основні смислові одиниці, терміни, поняття, закони, що становлять суть певного розділу навчальної дисципліни; — операційний — визначення пізнавальних навичок, якими повинен оволодіти учень; — методичний, в якому даються рекомендації, поради щодо самостійної роботи по засвоєнню навчального матеріалу; — контрольний. У ньому питання, завдання, тести для перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу. Результатами вивчення кожного блоку модуля відбиваються в балах, які учень набирає. Тому він може сам визначити ступінь засвоєння матеріалу. Таким чином, модульне навчання пов'язане з рейтинговою системою контролю. Чим більший і складніший модуль, тим більше балів йому відводиться. 284 Розділ 2. Дидактика Названі блоки визначають основні етапи технології модульного навчання, етапи розвивальної взаємодії вчителя та учнів1: 1) спонукально-мотиваційний; 2) етап первинного засвоєння теоретичного матеріалу; 3) етап самостійної проблемно-пошукової роботи учнів з осмислення і поглиблення теоретичних знань; 4) етап формування і розвитку репродуктивних і пошукових умінь, навичок, способів діяльності; 5) етап самостійних робіт завершеного характеру для формування пошукових, креативних, рефлексивних здібностей і вмінь; 6) етап систематизації провідних знань і вмінь, світоглядних ідей; 7) етап самостійної творчої роботи (за вибором учня теми і складності роботи); 8) контрольно-узагальнюючий етап.
|
||||||||
|