МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ваша думка?Німецький дидакт X. Веп у посібнику «Оценки й отметки» (М.| 1984) наводить вислови вчителів при обговорюванні проблем оцін-| ки знань: 1. «...Хочу сказати, що намагаюсь не допускати бездумної, ме-j ханічної оцінки знань. Я слідкую також за тим, щоб для слабкого учну оцінка була стимулом. Наприклад, я кажу: «Ти старався. І все ж цьогс замало. Але я ставлю тобі четвірку. Ти повинен і далі працювати так ,; 2.7. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю школярів 361 же добре». 2. «Питання про об'єктивність оцінок уже не раз обговорювалося. У даному конкретному випадку учень не заслуговує на четвірку. Я поставив би йому трійку, пояснив, чому. Мій коментар повинен бути таким, щоб учень зрозумів, над чим йому треба працювати. Отже, я визначив для учня перспективу і поставив йому трійку». 3. «Ставити оцінку — справа тонка. Якщо ми хочемо швидко підвести всіх учнів до закінчення середньої школи, то, думаю, нам треба бути дуже обережними. Але ж ми маємо і слабких учнів. Треба показати, що вони теж щось можуть. А деякі з наших колег використовують іноді оцінку для «підганяння». Це не тільки позбавляє учнів задоволення займатися даним предметом, але й відбиває у них взагалі будь-який інтерес до навчання. Взагалі я диференційовано підходжу до таких учнів». 4. «Я у будь-якому випадку за те, щоб оцінка знань пов'язувалася з програмою найкоректнішим шляхом. Не можу погодитися з тим, що одному треба ускладнювати, а другому полегшувати завдання. Це невірно. Так не можна готувати людей до життя». 5. «Учням треба чітко сказати: ось що від вас вимагається, і якщо цього не буде, то будуть двійки — і ніяких компромісів. А якщо у когось немає бажання вчитися, то треба ясно дати зрозуміти, що такий школяр не може й не буде переведений до наступного класу. Я повинен вирішувати це як директор. Думаю, • необхідно прищепити здорове бажання домагатися успіхів у навчанні. Це важливо для роботи за спеціальністю у майбутньому» (С. 64). — Яка ваша позиція у вирішенні проблем контролю знань, умінь і навичок школярів? Які недоліки у його організації бачите? Що б запропонували для удосконалення ?
|
||||||||
|