Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види оцінювання навчальних досягнень учнів

У залежності від дидактичної мети використовуються такі види оцінювання: попереднє, поточне, тематичне, підсумкове.

Призначенням попередньогооцінювання є встановлення, діаг­ностика навчальних досягнень учнів на певний момент його пізна­вальної діяльності (на початку навчального року, в новому для вчи­теля класі), що дозволяє дидактичне цілеспрямовано враховувати індивідуальні особливості школярів для подальшої з ними роботи.

Поточнеоцінювання здійснюється під час повсякденної на­вчальної діяльності учнів, що дає можливість учителю виявляти, як здійснюється процес опановування нових знань, умінь, нави-

Сухомлинський Б. О. — Київ, 1979. — 1.2. — С. 437—438.



Розділ 2. Дидактика

 


 


чок, які зустрічаються труднощі. У відповідності до одержаних результатів учитель або впевнено йде далі, або вносить певні ко­рективи, тобто основною функцією поточного оцінювання є за­безпечення зворотного зв'язку в навчанні.

Проте в «Критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів...» відзначено, що «поточне оцінювання на кожному уроці в тради­ційному розумінні (виставляння оцінок у класному журналі) не є обов'язковим, хоча й може здійснюватися за бажанням учителя, чи з урахуванням особливостей того чи іншого предмета.

При цьому поточне оцінювання...має виконувати заохочуваль­ну, стимулюючу та діагностично-корегуючу функції1.

Тематичнеоцінювання пов'язане з виявленням рівня навчаль­них досягнень учнів у засвоєнні певного розділу чи об'ємної теми конкретної навчальної дисципліни.

У документі про критерії оцінювання навчальних досягнень відзначено, що результати вивчення теми (розділу) визначають­ся вчителем на основі вимог навчальної програми і мають бути відомі учням від самого початку її опрацювання, слугуючи орієн­тиром у процесі роботи над темою, тобто учні мають бути озна­йомлені з тривалістю вивчення теми (кількість занять), кількіс­тю і тематикою обов'язкових робіт і термінами їх проведення^ питаннями, що відносяться на атестацію, орієнтовними завдан­нями (задачами), терміном і формою проведення атестації, умо­вами оцінювання.

У цьому документі підкреслюється: якщо темою передбачене виконання практичних, лабораторних робіт та інших обов'язко­вих практичних завдань, то їх виконання є обов'язковою умово* для виставлення тематичного балу.

Підсумковеоцінювання здійснюється наприкінці семестру абс навчального року за результатами поточного і тематичного оці­нювання, а за рік — на основі семестрових балів.




Переглядів: 2833

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогічні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів | Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.