Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції оптової торгівлі

 

Результат діяльності оптової торгівлі досягається через виконання певних функцій, які можуть бути класифіковані у такий спосіб, як показано на рис. 4.3.

 

Рис. 4.3. Класифікаційні ознаки функцій оптової торгівлі

 

Макроекономічні функції оптової торгівлі стосуються усіх суб'єктів товарного ринку і спрямовані на оптимізацію загального процесу товарного обігу з метою якомога повнішого задоволення попиту організованих споживачів, підприємств роздрібної торгівлі та потреб товаровиробників. Макроекономічні функції такі:

• інтегруюча — забезпечує взаємозв'язок між виробниками, роздрібними торговцями та споживачами, гарантує економічну інтеграцію територій та подолання просторового розриву між суб'єктами товарного ринку;

• оцінювальна — визначає рівень попиту, зіставляє його з виробничими можливостями товаровиробників;

• організуюча — забезпечує раціональну побудову та гармонійне функціонування процесів товарного обігу;

• регулююча стосовно виробничих процесів і товарного обігу відповідно до ринкової кон'юнктури;

• формування товарних потоків та спрямування їх від виробника до покупця з мінімальним рівнем витрат обігу та максимальною швидкістю товароруху;

• стимулююча — формування попиту на нові товари, спонукання товаровиробників до виготовлення нових товарів відповідно до змін попиту, запитів та уподобань покупців, підвищення якості продукції та сервісу;

• інформуюча — інформування виробників, роздрібних торговців та споживачів.

Мікроекономічна функція оптової торгівлі стосується безпосередньо взаємовідносин між суб'єктами процесу товарообігу. На мікроекономічному рівні оптова торгівля покликана створити сприятливі умови суб'єктам товарного ринку для здійснення раціонального товарного обігу.

Слід зазначити, що між макроекономічними та мікроекономічними функціями оптової торгівлі існує взаємозв'язок загального та часткового характеру.

Підприємства оптової торгівлі змушені у своїй діяльності перебирати певні функції інших підприємств. Таке делегування здійснюється підприємствами товаровиробниками та роздрібними торговцями і залежить від конкретної економічної ситуації, що склалась. Виконання підприємствами оптової торгівлі покладених на них функцій дозволяє товаровиробникам та роздрібним торговцям концентрувати увагу на виробничих та реалізаційних процесах, що підвищує ефективність товарного ринку загалом.

 




Переглядів: 1142

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність та місце оптової торгівлі у ринкових процесах | Особливості оптової торгівлі продукцією виробничо-технічного призначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.