МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості оптової торгівлі продукцією виробничо-технічного призначення
Особливості оптової торгівлі продукцією виробничо-технічного призначення полягають у специфіці самої продукції та ринку збуту її. Ринок товарів виробничо-технічного призначення також має назву «ринок підприємств». Розглянемо основні відмінності ринку товарів виробничо-технічного призначення. Характерними рисами ринку товарів виробничо-технічного призначення є такі: • попит на товари виробничо-технічного призначення є вторинним стосовно попиту на споживчі товари, також є нееластичним за ціною у короткий проміжок часу; • товар може мати такі властивості: висока технологічність (устаткування), необхідність надання додаткових послуг (монтаж та супровід), значний обсяг (сировина) тощо. • призначення товарів (об'єктів ринку) — виробничо-технічні товари-послуги придбаються-—пропонуються для використання у подальшому виробництві або для перепродажу; • учасники ринку — кількість суб'єктів ринку товарів виробничо-технічного призначення значно менша, ніж ринку споживчих товарів. Суб'єкти ринку є професіоналами та добре знають один одного; • товарооборот — товарооборот у розрахунку на суб'єкта ринку значно перевищує аналогічний показник ринку споживчих товарів, у свого чергу кількість угод купівлі-продажу на ринку товарів виробничо-технічного призначення значно менша, ніж на ринку споживчих товарів; • географічний ареал — географічна концентрація ринку товарів виробничо-технічного призначення; • прийняття рішень щодо купівлі-продажу товарів-послуг — у прийнятті відповідних рішень беруть участь кілька осіб керівного складу, як правило, рішення приймаються колегіально на основі попередньо проведених досліджень, широко використовуються тендери, переговори тощо; • канали товароруху — короткі, нульові, першого, рідше, другого рівнів. Названі ознаки ринку товарів виробничо-технічного призначення є загальними та можуть бути доповнені залежно від специфіки певного товару. Оптова торгівля товарами виробничо-технологічного призначення має низку особливостей, зумовлених специфічністю продуктів і послуг даного ринку. До особливостей оптової торгівлі товарами виробничо-технічного призначення належать; • використання прямих контактів, що зумовлено незначною кількістю суб'єктів ринку та їх обізнаністю стосовно один одного, за таких умов необхідність у посередниках значно знижується; • попередній вибір товару, який потребує уточнення специфікації продукції або, навіть, її виготовлення за індивідуальним замовленням; • незначна кількість угод порівняно з ринком товарів споживчого призначення, спричинене обмеженою кількістю учасників даного ринку; • значний обсяг замовлень у грошовому виразі у зв'язку з високою технологічністю продукції або значними обсягами поставки, наприклад, сировини та напівфабрикатів; • дуальна кваліфікація торгового персоналу — наявність технічної та економічної освіти, викликане специфічністю товару, необхідністю економічного та технічного обґрунтування угод; • спеціалізація суб'єктів оптової торгівлі товарами виробничо-технічного призначення через технологічні та інтелектуальні бар'єри перекваліфікації; • використання лізингових та орендних систем продажу товарів через високу ціну продукції та тривалий період експлуатації; • переважне використання великих оптових та дрібнооптових поставок, роздрібна торгівля товарами виробничо-технічного призначення практично не використовується. Така специфічність оптової торгівлі товарами виробничо-технологічного призначення зумовлює чітке розмежування оптових торговельно-посередницьких підприємств з продажу товарів виробничо-технічного призначення та оптових підприємств з продажу споживчих товарів.
|
||||||||
|