Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матеріали для самоконтролю якості підготовки.

Питання для самоконтролю:

1.Особливості збору анамнезу (епід. анамнез) хворого на туберкульоз легень.

2.Симптоматологія туберкульозу легень.

3.Зміни в крові при туберкульозі та інших захворюваннях легень.

4.Зміни в харкотинні при туберкульозі і нетуберкульозних захворюваннях легень.

5.Особливості об’єктивного обстеження хворих на туберкульоз легень.

6.Основні і додаткові методи рентген. діагностики туберкульозу.

7.Зміни на рентгенограмах, що характерні для туберкульозу і нетуберкульозних захворювань легень.

8.Диференційно-діагностичні ознаки туберкульозу легень.

9.Методи лікування хворих на туберкульоз легень згідно категорії.

10.Як на підставі отриманих даних провести диференційну діагностику туберкульозу з нетуберкульозними ураженнях легень.

11.На підставі отриманих даних та проведеного диференційно-діагностичного аналізу поставити клінічний діагноз туберкульозу легень згідно з класифікацією.

 

Оволодіння професійними вміннями, навичками:

  1. Визначати фактори ризику виникнення туберкульозу.
  2. Пояснювати значення бактеріоскопічного та бактеріологічного методів дослідження харкотиння.
  3. Проводити оцінку проби Манту з 2 ТО ППД-Л на підставі місцевої реакції.
  4. Пояснювати основні принципи лікування хворих на туберкульоз і визначати критерії вилікування хворих.
  5. Діагностувати та надавати екстрену допомогу при невідкладних станах у хворих на туберкульоз.
  6. Демонструвати вміння ведення медичної документації у клініці фтизіатрії: написання історії хвороб.
  7. Планувати схему обстеження хворого на туберкульоз та аналізувати отримані дані.
  8. Діагностувати туберкульоз органів дихання на підставі даних анамнезу, клінічного, лабораторного та рентгенологічного обстеження хворого і формулювати клінічний діагноз відповідно до класифікації.
  9. Визначати режими лікування хворих із різними клінічними формами туберкульозу за категоріями.

 

8. Тема наступного заняття:“Підсумковий модульний контроль”.

 

 

Методичну рекомендацію склала

к.мед.н., доцент кафедри фтизіопульмонології Герасимова Н.А.




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріали методичного забезпечення заняття | Основні поняття і означення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.