Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Матеріали для самоконтролю якості підготовки.

Питання для самоконтролю:

1.Особливості збору анамнезу (епід. анамнез) хворого на туберкульоз легень.

2.Симптоматологія туберкульозу легень.

3.Зміни в крові при туберкульозі та інших захворюваннях легень.

4.Зміни в харкотинні при туберкульозі і нетуберкульозних захворюваннях легень.

5.Особливості об’єктивного обстеження хворих на туберкульоз легень.

6.Основні і додаткові методи рентген. діагностики туберкульозу.

7.Зміни на рентгенограмах, що характерні для туберкульозу і нетуберкульозних захворювань легень.

8.Диференційно-діагностичні ознаки туберкульозу легень.

9.Методи лікування хворих на туберкульоз легень згідно категорії.

10.Як на підставі отриманих даних провести диференційну діагностику туберкульозу з нетуберкульозними ураженнях легень.

11.На підставі отриманих даних та проведеного диференційно-діагностичного аналізу поставити клінічний діагноз туберкульозу легень згідно з класифікацією.

 

Оволодіння професійними вміннями, навичками:

  1. Визначати фактори ризику виникнення туберкульозу.
  2. Пояснювати значення бактеріоскопічного та бактеріологічного методів дослідження харкотиння.
  3. Проводити оцінку проби Манту з 2 ТО ППД-Л на підставі місцевої реакції.
  4. Пояснювати основні принципи лікування хворих на туберкульоз і визначати критерії вилікування хворих.
  5. Діагностувати та надавати екстрену допомогу при невідкладних станах у хворих на туберкульоз.
  6. Демонструвати вміння ведення медичної документації у клініці фтизіатрії: написання історії хвороб.
  7. Планувати схему обстеження хворого на туберкульоз та аналізувати отримані дані.
  8. Діагностувати туберкульоз органів дихання на підставі даних анамнезу, клінічного, лабораторного та рентгенологічного обстеження хворого і формулювати клінічний діагноз відповідно до класифікації.
  9. Визначати режими лікування хворих із різними клінічними формами туберкульозу за категоріями.

 

8. Тема наступного заняття:“Підсумковий модульний контроль”.

 

 

Методичну рекомендацію склала

к.мед.н., доцент кафедри фтизіопульмонології Герасимова Н.А.




Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матеріали методичного забезпечення заняття | Основні поняття і означення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.