МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Матеріали для самоконтролю якості підготовки.Питання для самоконтролю: 1.Особливості збору анамнезу (епід. анамнез) хворого на туберкульоз легень. 2.Симптоматологія туберкульозу легень. 3.Зміни в крові при туберкульозі та інших захворюваннях легень. 4.Зміни в харкотинні при туберкульозі і нетуберкульозних захворюваннях легень. 5.Особливості об’єктивного обстеження хворих на туберкульоз легень. 6.Основні і додаткові методи рентген. діагностики туберкульозу. 7.Зміни на рентгенограмах, що характерні для туберкульозу і нетуберкульозних захворювань легень. 8.Диференційно-діагностичні ознаки туберкульозу легень. 9.Методи лікування хворих на туберкульоз легень згідно категорії. 10.Як на підставі отриманих даних провести диференційну діагностику туберкульозу з нетуберкульозними ураженнях легень. 11.На підставі отриманих даних та проведеного диференційно-діагностичного аналізу поставити клінічний діагноз туберкульозу легень згідно з класифікацією.
Оволодіння професійними вміннями, навичками:
8. Тема наступного заняття:“Підсумковий модульний контроль”.
Методичну рекомендацію склала к.мед.н., доцент кафедри фтизіопульмонології Герасимова Н.А.
|
||||||||
|