Методи оцінювання вартості бізнесу, що базуються на порівняльному підході
ПОРІВНЯЛЬНИЙ ПІДХІД дозволяє визначити вартість бізнесу відповідно представленим на вільних ринках аналогічних об’єктів, враховуючи сучасні умови. Основний постулат за такої оцінки — схожі економічні інтереси (вигоди) повинні оцінюватися приблизно однаково.
Найширшого розповсюдження в рамках даного підходу здобув метод мультиплікаторів, під якими слід розуміти коефіцієнти, що відображають взаємозв’язок між ринковою вартістю бізнесу та певною фінансово-економічною базою (фактором, який справляє істотний вплив). Найширшого розповсюдження здобули цінові мультиплікатори, які можна підрозділити на інтервальні та одномоментні. Загальна характеристика найбільш поширених мультиплікаторів представлена у таблиці 12.2.