МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 275.1. Теоретичні питання до заняття 5.1.1. Модель атома Резерфорда-Бора . 5.1.2. Перший постулат Бора. Умова стаціонарності орбіти електрона в атомі, формула умови. 5.1.3. Другий постулат Бора. 5.1.4. Що таке спектр світла? Види спектрів. 5.1.5. Спектри випромінювання і поглинання. Як вони виникають? 5.1.6. Серії випромінювання атома водню (серії Лаймана, Бальмера, Пашена) . 5.1.7. Явище дисперсії світла, його практичне застосування. 5.1.8. Будова і принцип дії спектроскопа, хід світлових променів у ньому. 5.1.9. Суть градуювання спектроскопа. 5.1.10. Призначення градуювального графіка в лабораторній роботі № 27. 5.1.11. Основи спектрального аналізу та його застосування в медицині. 5.1.12. Яка кінцева мета дослідження в даній лабораторній роботі? 5.1.13. Формула Бальмера-Рідберга. Яке можливе її використання? Домашнє завдання 5.2.1. Підготувати протокол Лабораторної роботи № 27 за прийнятою на кафедрі схемою (див. джерело [6], стор.4). 5.2.2. Вивчити подані вище теоретичні питання (п.5.1). Практичні завдання, які виконуватимуться на занятті при виконані Лабораторної роботи №27: Завдання №1. Ознайомитись з будовою і роботою лабораторної установки (приладу). Завдання №2. Проградуювати спектроскоп. Завдання № 3. Отримати і дослідити спектр випромінювання люмінесцентної лампи. Завдання № 4. Провести якісний спектральний аналіз газової суміші люмінесцентної лампи, з метою виявлення одного з її компонентів. Зробити відповідний висновок з цього дослідження. Проведення тестового контролю знань, набутих при вивченні цієї теми Таблиця 3
Див. додаток № 1 до лабораторної роботи № 27 (див. нижче)
АУДИТОРНА РОБОТА (90 хв.) Порядок проведення заняття по видам роботи і регламенту 1. Вступ ……………………………………………………………. 2 хв. 2. Основна частина ………………………………………………. 88 хв. а) Перевірка виконання дом. завдання …………………….. 8-10хв. б) Відповіді на запитання студентів …………...……………. 5-8 хв. в) Виконання лабораторної роботи ………...…………….. 40-45 хв. г) Обробка і аналіз отриманих результатів експерименту ….. 20хв. 3. Тестування знань студентів, набутих при вивченні теми ……. 15 хв. 4. Заключна частина …………………………………………... . до 5 хв. а) Оголошення результатів тестування ……………………….. 4 хв. б) Завдання до наступного заняття …………………………. . 1 хв.
|
|||||||||||||||||
|