Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 27

5.1. Теоретичні питання до заняття

5.1.1. Модель атома Резерфорда-Бора .

5.1.2. Перший постулат Бора. Умова стаціонарності орбіти електрона в атомі, формула умови.

5.1.3. Другий постулат Бора.

5.1.4. Що таке спектр світла? Види спектрів.

5.1.5. Спектри випромінювання і поглинання. Як вони виникають?

5.1.6. Серії випромінювання атома водню (серії Лаймана, Бальмера, Пашена) .

5.1.7. Явище дисперсії світла, його практичне застосування.

5.1.8. Будова і принцип дії спектроскопа, хід світлових променів у ньому.

5.1.9. Суть градуювання спектроскопа.

5.1.10. Призначення градуювального графіка в лабораторній роботі

№ 27.

5.1.11. Основи спектрального аналізу та його застосування в медицині.

5.1.12. Яка кінцева мета дослідження в даній лабораторній роботі?

5.1.13. Формула Бальмера-Рідберга. Яке можливе її використання?

Домашнє завдання

5.2.1. Підготувати протокол Лабораторної роботи № 27 за прийнятою

на кафедрі схемою (див. джерело [6], стор.4).

5.2.2. Вивчити подані вище теоретичні питання (п.5.1).

Практичні завдання, які виконуватимуться на занятті при

виконані Лабораторної роботи №27:

Завдання №1. Ознайомитись з будовою і роботою лабораторної установки (приладу).

Завдання №2. Проградуювати спектроскоп.

Завдання № 3. Отримати і дослідити спектр випромінювання люмінесцентної лампи.

Завдання № 4. Провести якісний спектральний аналіз газової суміші люмінесцентної лампи, з метою виявлення одного з її компонентів. Зробити відповідний висновок з цього дослідження.

Проведення тестового контролю знань, набутих при вивченні цієї теми

Таблиця 3

№ з/п ТЕСТИ (питання) ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ
1.    
2.    

Див. додаток № 1 до лабораторної роботи № 27 (див. нижче)

 

АУДИТОРНА РОБОТА (90 хв.)

Порядок проведення заняття по видам роботи і регламенту

1. Вступ ……………………………………………………………. 2 хв.

2. Основна частина ………………………………………………. 88 хв.

а) Перевірка виконання дом. завдання …………………….. 8-10хв.

б) Відповіді на запитання студентів …………...……………. 5-8 хв.

в) Виконання лабораторної роботи ………...…………….. 40-45 хв.

г) Обробка і аналіз отриманих результатів експерименту ….. 20хв.

3. Тестування знань студентів, набутих при вивченні теми ……. 15 хв.

4. Заключна частина …………………………………………... . до 5 хв.

а) Оголошення результатів тестування ……………………….. 4 хв.

б) Завдання до наступного заняття …………………………. . 1 хв.




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік основних термінів, параметрів, характеристик і т.п., які повинен освоїти студент при підготовці до лабораторної роботи № 27 | ДОДАТОК № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.