Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ

ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ № 25

5.1. Теоретичні питання до заняття

5.1.1. Електромагнітна природа світла. Природне і поляризоване світло.

5.1.2. Поляризація світла при подвійному променезаломленні. Звичайний і незвичайний промені, їх властивості.

5.1.3. Поляризація світла в анізотропних речовинах. Оптична вісь кристала. Головна площина кристала. Площина поляризації.

5.1.4. Одержання поляризованого світла за допомогою призми Ніколя. Пояснити, використовуючи відповідний рисунок.

5.1.5. Поляризація світла при відбиванні і заломленні. Записати і пояснити закон Брюстера.

5.1.6. Явище повертання (обертання) площини поляризації світла оптично активними речовинами. Визначення питомого кута обертання.

5.1.7. Дисперсія оптичної активності. Записати і пояснити закон Біо.

5.1.8. Суть поляриметричних методів дослідження. Закон Малюса.

5.1.9. Оптична схема поляриметра (сахариметра). Будова і принцип дії сахариметра.

5.1.10. Застосування поляризованого світла для медико-біологічних досліджень.

Домашнє завдання

5.2.1. Підготувати протокол Лабораторної роботи № 25 за прийнятою

на кафедрі схемою (див. джерело [6], стор.4).

5.2.2. Вивчити подані вище теоретичні питання.

Практичні завдання, які виконуватимуться на занятті при

виконані лабораторної роботи №25:

Завдання №1. Ознайомлення з приладами та їх роботою.

Завдання №2. Підготовка сахариметра до роботи. Оволодіння навичками роботи з ним.

Завдання № 3. Визначення концентрації цукру в розчині.

Завдання № 4. Обробка і аналіз результатів вимірювань. Висновок з роботи.

Проведення тестового контролю знань, набутих при вивченні цієї теми

Таблиця №3

№ з/п ТЕСТИ (питання) ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ
1.    
2.    

Див. нижче додаток № 1 до лабораторної роботи № 25

АУДИТОРНА РОБОТА (90 хв.)

Порядок проведення заняття по видам роботи і регламенту

1. Вступ ……………………………………………………………. 2 хв.

2. Основна частина ………………………………………………. 88 хв.

а) Перевірка виконання дом. завдання …………………….. 8-10хв.

б) Відповіді на запитання студентів …………...……………. 5-8 хв.

в) Виконання лабораторної роботи ………...…………….. 40-45 хв.

г) Обробка і аналіз отриманих результатів експерименту ….. 20хв.

3. Тестування знань студентів, набутих при вивченні теми ……. 15 хв.

4. Заключна частина ………………………………………….... до 5 хв.

а) Оголошення результатів тестування ………………………. 4 хв.

б) Завдання до наступного заняття …………………………… 1 хв.




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
БАЗОВІ ЗНАННЯ, ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИВ-ЧЕННЯ ТЕМИ. | ДОДАТОК № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.