Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОДАТОК № 1

до теми 16.2 (Лабораторна робота №25)

для проведення тестування знань

Таблиця №3

№№ з/п Запитання Варіанти відповідей
1. Які властивості звичайного і незвичайного променів?   а) мають однакову інтенсивність і швидкість поширення в анізотропному середовищі; б) мають однакові площини коливання (поширення) і різні інтенсивності; в) мають різні швидкості в анізотропних середовищах, однакову інтенсивність і поширюються у взаємно перпендикулярних площинах; г) поширюються в ізотропних середовищах у взаємно перпендикулярних площинах, мають однакову інтенсивність і різні швидкості. д) в анізотропних середовищах мають однакову швидкість та інтенсивність і коливаються у взаємно перпендикулярних площинах.
2. Коротко записати що таке [ao] у формулі = [ao]c·l та який його фізичний зміст?  
3. У формулі = [ao]c·l, l є:   а) довжина хвилі; б) концентрація цукру; в) кут повороту площини поляризації; г) товщина оптичного активного середовища; д) питомий кут повороту.
4. Накреслити хід променів у призмі Ніколя.  
5. Для чого користуються поляризованим світлом у медицині? а) для діагностики певних захворювань; б) для лікування хворих на цукровий діабет; в) для вивчення структури певних тканин тіла; г) для вимірювання вмісту цукру у крові; д) для вимірювання вмісту цукру в сечі.
6. Накреслити (намалювати) блок-схему сахариметра:    
7. Яке із написаних рівнянь є формула з-ну Малюса?   а) І = Іо Cos a; б) І2 = Іо Cos a; в) І = Іо2Cos a; г) І = І2 Cos a; д) І = Іо Cos2 a; е) І = Іо2 Cos2a; ж) І = Іо Cos a2.  
8. Яке із написаних рівнянь є закон (формула) Біо? Що означають величини, які до нього входять? а) = ; б) = ; в) = ; г) = ; д) = ; е) = .  
9. Плоскополяризова-ним світлом є таке, у якого:   а) вектори і електромагнітної хвилі коливаються в будь-яких площинах і поширюються в одному напрямі; б) вектори і хвилі в анізотропному середовищі коливаються в одній площині; в) вектори і електромагнітної хвилі коливаються у взаємноперпендикулярних площинах; г) у світловому потоці електромагнітних хвиль усі їх вектори коливаються в одній площині; д) вектори поля і компенсують один одного.  
10. Яка із записаних формул є закон Брюстера?   а) tga = l2; б) tga = n; в) tga = ; г) tga = ; д) tgl = a.

 




Переглядів: 340

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ | Http://xramy-tambov.ucoz.ru/publ/tambovskaja_eparkhija/vekhi_zhizni_tambovskoj_eparkhii/4-1-0-3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.