МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Графічні вправи на нерозлініяному аркуші паперу1. Накреслити пряму (хвилясту, ламану, пунктирну) лінію в 2. З'єднати прямою (хвилястою, ламаною, пунктирною, 3. Накреслити пряму, хвилясту, ламану, пунктирну, спіраль 4. Заштрихувати фігури прямою вертикальною, прямою го 5.Обвести на аркуші шаблони л картону олівцем і заштриху 6.Намалювати круглу, спіральну лінії навколо точки за го 7.Виконати за зразком комбіновані лінії із заданим напрям 8.Обвести малюнки точно за контуром, не відриваючи олів 9.Обвести малюнки за пунктирами.
10.Продовжити візерунок за опорними точками. 11.Відтворити заданий візерунок за опорними точками (за 12.Намалювати геометричні фігури за зразком. 13.Домалювати незакінчені малюнки. Графічні вправи у сітці зошита 1. Накреслити задані елементи у рядку зошита: а) за зразком 2.Дотримувати такої послідовності вивчення елементів літер: 3.Продовжити орнамент: а) по клітинках; б) між рядковими 4.Відтворити орнамент: а) по клітинках; б) між рядковими 5.Домалювати малюнок симетрично по клітинках. 6.Намалювати малюнок по клітинках за зразком. Вправи для самомасажу рук і. Виконують подушечками чотирьох пальців, які розташовують біля основ пальців тильного боку руки, яку масажують, і пунктирними рухами вперед-назад. зміщуючи шкіру приблизно на 1 см, поступово просувають їх до зап'ястя («пунктирний» рух). 2.Ребром долоні діти імітують рухи пилки у всіх напрямках 3.Основою кисті роблять обертальні рухи в бік мізинця. 4.Срмомасаж кисті руки з боку долоні. Кисть і передпліччя роз 5.Фалангами стиснутих у кулак пальців рухають угору—вниз 6.Фалангами стиснутих у кулак пальців проводять рух за 7.Самомасаж пальців рук. Кисть і передпліччя руки, яку ма
8. Приводять у рух подушечку великого пальця, який при 9. Рухи такі самі, як під час розтирання рук. шо змерзли. 10. Виконання вправ з маленькими м'ячами: а) стискання і розтиснення в долонях маленьких м'ячів з б) перекочування м'яча на столі з утриманням його спочат Таким чином, подоланню графічних та оптико-просторових помилок сприяють прийоми, спрямовані на розвиток зорового гнозису, мнезису, просторових уявлень та їх мовленнєвих позначень, зорового аналізу і синтезу, а також кінетичної організації рухів. Велику увагу приділяють порівнянню літер, які змішують на письмі, з максимальним використанням різних аналізаторів.
|
||||||||
|