Вправи з розвитку координації дрібних рухів пальців і кистей рук
передбачають:
1.Розвиток кінестетичної організації довільних рухів.
2.Розвиток кінетичної організації довільних рухів. Вправи з розвитку кінестетичної організації довільних рухів
спрямовані на відтворення статичних поз патьців та кистей рук за зразком логопеда.
Для закріплення графічної форми вивченої літери дітям пропонують так звану пальчикову азбуку, яка передбачає виконання завдань у такій послідовності:
1. Побудова літери за словесною інструкцією логопеда з одно часним показом.
2.Порівняння пальчикової літери зі зразком.
3.Побудова літери за словесною інструкцією без зразка.
4.Самостійна будова свого варіанта літери залежно від мож ливостей і рівня розвитку уяви.
5.Відгадування літери, побудованої іншою дитиною.
Вправи з розвитку кінетичноїорганізаціїдовііьних рухів
1.Виконання дитиною послідовної зміни трьох позицій руки: «долоня — ребро — кулак». Вправу виконують спочатку по вільно, а потім з поступовим пришвидшенням.
2.Дитині пропонують одночасно стукати по столу обома ру ками: правою, стиснутою в кулак, і лівою — розкритою доло нею. Потім положення рук швидко змінюють: лівою, стисну тою в кулак, і правою — розкритою долонею. Вправу викону ють спочатку повільно, а потім з поступовим пришвидшенням.
3.Виконання динамічних вправ для пальців та кистей рук за зразком логопеда.
Графічні вправи з розвитку зорово-моторної координації та дрібноїмоторики рук передбачають:
1. Виконання графічних вправ на нерозлініяному аркуші паперу.