Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправи з розвитку координації дрібних рухів пальців і кистей рук

передбачають:

1.Розвиток кінестетичної організації довільних рухів.

2.Розвиток кінетичної організації довільних рухів.
Вправи з розвитку кінестетичної організації довільних рухів

спрямовані на відтворення статичних поз патьців та кистей рук за зразком логопеда.

Для закріплення графічної форми вивченої літери дітям про­понують так звану пальчикову азбуку, яка передбачає виконан­ня завдань у такій послідовності:

1. Побудова літери за словесною інструкцією логопеда з одно­
часним показом.

2.Порівняння пальчикової літери зі зразком.

3.Побудова літери за словесною інструкцією без зразка.

4.Самостійна будова свого варіанта літери залежно від мож­
ливостей і рівня розвитку уяви.

5.Відгадування літери, побудованої іншою дитиною.

Вправи з розвитку кінетичноїорганізаціїдовііьних рухів

1.Виконання дитиною послідовної зміни трьох позицій руки:
«долоня — ребро — кулак». Вправу виконують спочатку по­
вільно, а потім з поступовим пришвидшенням.

2.Дитині пропонують одночасно стукати по столу обома ру­
ками: правою, стиснутою в кулак, і лівою — розкритою доло­
нею. Потім положення рук швидко змінюють: лівою, стисну­
тою в кулак, і правою — розкритою долонею. Вправу викону­
ють спочатку повільно, а потім з поступовим пришвидшенням.

3.Виконання динамічних вправ для пальців та кистей рук за
зразком логопеда.

Графічні вправи з розвитку зорово-моторної координації та дріб­ноїмоторики рук передбачають:

1. Виконання графічних вправ на нерозлініяному аркуші
паперу.

2. Виконання графічних вправ у сітці зошита.




Переглядів: 1350

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Л . .А А. А | Графічні вправи на нерозлініяному аркуші паперу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.