Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Л . .А А. А

б) від кожної точки провести стрілочку в напрямку (зліва
направо): від першої точки — догори; від другої — донизу; від
третьої — ліворуч; від четвертої — праворуч.

7.Виконати графічний диктант — малювання орнаментів і
літер. Для цього дитині пропонують поставити точку на аркуші
в клітинку і від неї вести олівцем по клітинках під диктування,
наприклад: 5 клітинок донизу, 1 — праворуч, 4 — догори, 2 —
праворуч, 1 —догори, 3 —ліворуч (вийшлабуква Г).

8.Дитині дають фішку і аркуш паперу, поділений на 9 ква­
дратів. Фішку ставлять у центральний квадрат і пропонують пе­
ремістити її: а) вгору; б) униз: в) праворуч; г) ліворуч: д) догори
праворуч; є) униз ліворуч; є) униз праворуч; ж) догори ліворуч.

9.Розкласти геометричні фігури (малюнки, літери) на аркуші
в заданих напрямках. Виконання інструкцій на зразок: «Три­
кутник (яблуко, літеру в) поклади в центрі аркуша; коло (сли­
ву, літеру о) — вгорі, над трикутником (яблуком, літерою а);
квадрат (грушу, літеру .у) — внизу, під трикутником (яблуком,
літерою а)». «Трикутник (томат, літеру т) поклади в центрі ар­
куша, прямокутник (огірок, літеру п) — у правому верхньому
куті; еліпс (цибулю, літеру с) — у лівому нижньому куті; коло
(моркву, літеру л») — у правому нижньому куті; квадрат (буряк,
літеру к) — у лівому верхньому куті».

 

10.Намалювати геометричні фігури (малюнки), написати
літери на аркуші в заданих напрямках (див. попереднє завдан­
ня).

11.Розглянути малюнок і дати відповіді на запитання: «Що
намальовано в центрі аркуша? Що намальовано праворуч від
нього? А ліворуч? Що намальовано в правому верхньому куті?
А в нижньому лівому куті? Назви предмет праворуч унизу. На­
зви предмет ліворуч угорі.

12.Назвати напрямки розташування предметів на малюнку
Відповіді на запитання на зразок: Де розташовано (намальова­
но) трикутник (яблуко, літеру а), коло (сливу, літеру о), квадрат
(грушу, літеру >•)?

Де розташовано (намальовано) трикутник (томат, літеру т), в якому куті розташовано (намальовано) прямокутник (огірок, літеру л), еліпс (цибулю, літеру с), коло (моркву, літеру,и), ква­драт (буряк, літеру к)?





Переглядів: 357

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправи на визначення просторового розташування предметів щодо дитини | Вправи з розвитку координації дрібних рухів пальців і кистей рук

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.