МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні критерії1. Обов'язки та цілі кожного органу влади, що бере участь в банківському нагляді[9], чітко визначені та оприлюднені. Якщо більше ніж один орган здійснює нагляд за банківською системою, для уникнення пробілів у регулюванні та нагляді запроваджено відповідну та публічно доступну нормативну базу.
2. Основною метою банківського нагляду є сприяння безпечності та надійності банків та банківської системи. Якщо орган банківського нагляду має більше обов’язків, вони є другорядними по відношенню до першої основної цілі та не суперечать їй.
3. Закони та регуляторні положення формують нормативну базу для запровадження органом нагляду мінімальних пруденційних стандартів для банків та банківських груп та здійснення контролю за їхнім дотриманням. Наглядовий орган уповноважений збільшувати пруденційні вимоги для окремих банків та банківських груп на основі їхнього профілю ризику[10] та системної важливості.[11]
4. Банківські закони, положення та пруденційні стандарти оновлюватимуться в тій мірі, в якій треба буде забезпечити їхню чинність та відповідність змінам в банківській сфері та регулятивній практиці. Де необхідно, вони підлягатимуть публічному обговоренню.
5. Наглядовий орган має право:
a) мати повний доступ до Ради, Правління, персоналу та архівів банків та банківських груп з метою перевірки дотримання внутрішніх правил та обмежень, а також зовнішніх законів та регуляторних положень;
b) перевіряти всю діяльність банківської групи, як внутрішньодержавну, так і транскордонну; та
c) здійснювати нагляд за закордонною діяльністю банків, розташованих в його юрисдикції.
6. Якщо на думку наглядового органу банк не дотримується законів чи положень або існує ймовірність застосування ним, або він застосовує небезпечну та ненадійну практику або здійснює небезпечні або ненадійні дії, які потенційно можуть піддати ризику банк або банківську систему, наглядовий орган має право: a) своєчасно вжити (та/або вимагати від банку вжити) коригувальних заходів; b) застосовувати низку санкцій; c) відкликати банківську ліцензію; та d) співпрацювати та діяти спільно з відповідними органами влади з метою належного вирішення питань проблемних банків, в тому числі розпочати процес санації, де необхідно.
7. Наглядовий орган має право перевіряти діяльність материнських компаній та компаній, пов'язаних з материнськими компаніями, з метою вивчення їхнього впливу на безпечність та надійність банку та банківської групи.
[1] До складу Базельського комітету з банківського нагляду входять представники керівництва установ банківського нагляду та центральних банків Аргентини, Австралії, Бельгії, Бразилії, Канади, Китаю, Франції, Німеччини, Гонконгу, Індії, Індонезії, Італії, Японії, Кореї, Люксембургу, Мексики, Нідерландів, Росії, Саудівської Аравії, Сінгапуру, Південної Африки, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Туреччини, Великобританії та США.
[2] Група з розробки Основних принципів складається з членів Комітету та Базельської консультативної групи у складі представників країн, що входять до Комітету, і тих, що не входять до нього, а також регіональних груп органів банківського нагляду, МВФ, Світового банку та Ради з ісламських фінансових послуг.
[3] Ознайомтесь, для прикладу, зі звітом Ради з питань фінансової стабільності «Інтенсивність та ефективність нагляду за системно важливими установами», виданим у листопаді 2010 року; Звітом Об'єднаного форуму) «Огляд диференційованого характеру та сфери застосування фінансового регулювання - ключові проблеми та рекомендації» (січень 2010 року; та звітом Групи вищого керівництва органів нагляду «Уроки Світової банківської кризи 2008 року щодо управління ризиками» (жовтень 2009 року). [4] Методологію Основних принципів було окремо розроблено в 1999 році та доопрацьовано в 2006 році з метою введення більш глибокої деталізації та рекомендацій щодо критеріїв оцінки та оцінки відповідності Основним принципам. [5] Основні принципи розроблялись як мінімальні стандарти надійної наглядової практики, які мають виконуватися на добровільних засадах; національні органи нагляду мають повну свободу щодо впровадження додаткових заходів, які вони вважають необхідними для досягнення ефективності нагляду в їхніх юрисдикціях.
[6] В країнах, де небанківські фінансові установи надають депозитні та кредитні послуги, подібні до послуг банків, багато з Принципів, викладених в цьому документі, також стосуватимуться таких небанківських фінансових установ. Однак, також визнається, що деякі з цих категорій установ можуть регулюватися відмінно від банків, до тих пір, поки їхній сукупний депозитний портфель не становить суттєвої частки від усіх депозитів фінансової системи. [7] В цьому документі «банківська група» означає холдингову компанію, банк та його відділення, дочірні установи, афілійовані компанії та спільні підприємства, як місцеві та і закордонні. Ризики від інших юридичних осіб в ширшій групі, наприклад, небанківські (в тому числі нефінансові) організації, також можуть враховуватись. Цей підхід до нагляду на рівні всієї групи виходить за межі консолідації обліку.
[8] Види діяльності щодо надання ліцензії банкам, поточного нагляду, та вживання коригувальних заходів детально розглянуто в наступних Принципах.
[9] Такий орган називається «наглядовий орган» в цьому документі, за винятком тих випадків, де було необхідно використати довшу форму «орган банківського нагляду» з метою роз'яснення.
[10] В цьому документі «профіль ризику» означає природу та масштаб потенційного ризику, який взяв на себе банк.
[11] В цьому документі «системна важливість» визначається розміром, взаємопов'язаністю, замінюваністю глобальної чи міжюрисдикційної діяльності (якщо така є), а також складністю банку, як визначено в документі Базельського комітету з банківського нагляду «Світові системно важливі банки: методологія оцінки та вимога до здатності поглинати додаткові збитки», опублікованому у листопаді 2011 року.
|
||||||||
|