Слід зауважити, що в ринковій економіці ці важливі особливості формують специфіку проектування операційних систем сфери послуг, яка проявляється у наступному:
Принциповим для глибокого засвоєння теми є розуміння підходів до розробки послуг.
Важливим в самостійному вивченні даного питання є усвідомлення суті сервісних гарантій, як основи для проектування [3, с.55). Слова "Обов'язково, неодмінно, сьогодні ж" являють приклад сервісної гарантії, що багато хто з нас чули не один раз. За такими рекламними обіцянками задовольнити будь-які запити клієнта ховається цілий ряд дій, що повинні виконуватися сервісними організаціями, щоб виконати їх насправді.
Усі професійні сервісні фірми пропонують сервісні гарантії. Так, компанія Ruth and Strong Consulting дає гарантії, що дозволяють її клієнтам одержати компенсації. Такі компенсації просто відшкодовують витрати чи представляються у виді ігнорування плати за додаткові роботи з переробки.
Необхідно зазначити, що для кращого розуміння взаємозв'язку між факторами, що роблять вплив на сервісну систему, існує дуже могутній інструмент. Ці фактори включають середню кількість клієнтів, що користаються послугами фірми у визначені періоди; середню тривалість часу, необхідну для обслуговування кожного клієнта; кількість каналів обслуговування; розміри генеральної сукупності клієнтів. Для одержання максимально точної оцінки прогнозованого часу чекання і використання ресурсів учені розробили спеціальні моделі черг.