Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Що вміщує поняття “гетерохроматин”?

Гетерохроматин – це специфічні ділянки хромосом, ДНК яких сформорвані кластерами, які складаються з часто- та середньоповторних , частіше сателітних, нетранскрибуємих послідовностей нуклеотидів.

Якими обов’язковими властивостями характерізується гетерохроматин?

Такими властивостями є конденсований стан на протязі всього клітинного циклу; затримана реплікація ДНК цих регіонів; позитивний ефект при фарбуванні С-методом.

Які специфічні особливості гетерохроматинових регіонів?

Висока мутабільність генів, які локалізовані навколо цих регіонів; тенденція до разривів; висока частота участі в хромосомних перебудовах; “неспецифічна кон’югація”.

Що таке “поліморфізм” по Форду?

Поліморфізм – присутність серед індивідів, які схрещуються, спадкового варіанту, який зустрічається в популяції частіше, ніж мутаційна зміна.

Укажіть формулу каріотипу при синдромі Шерешевського-Тернера:

1. 45,хо; 46хх/45,хо.

2. 47,хххі.

3. 47,ххуі.

4. 46,ххі.

5. 46,ху.

Укажіть формулу каріотипу при синдромі Клайнфелтера.

1. 47,хху.

2. 45,хо.

3. 47,ххх.

4. 47,хуу.

5. 48,ххуу.

Укажіть можливу формулу каріотипу при слідуючих симптомах: низький зріст, коротка шія, бочкообразна грудна клітина, затримка статевого розвитку:

1. 45,хоі.

2. 47,хху.

3. 46,хх/45,хо.

4. 47,хуу.

5. 47,ххх.

Назвіть єдину форму моносомії у живонароджених:

1. 45,хо.

2. 45,уо.

3. 46,хх.

4. 46,ху.

5. 46,ххy.

Короткі методичні вказівки до роботи на практичному занятті.

На початку заняття буде проведено тестовий контроль вихідного рівня знань. Потім - самостійна робота студентів з пробандом, що звернувся для обстеження у зв’язку з хромосомною хворобою. Під керівництвом викладача буде проведено клінічний розбір генетичної карти сім'ї. Наприкінці заняття - підсумковий тестовий контроль.

Технологічна карта проведення заняття

№ п/п Етап Час, хви-лини Навчальні посібники Місце проведення заняття
Засоби навчання Обладнання
1. Визначення початкового рівня підготовки з хромосомних хвороб Задачі   Навчальна кімната
2. Тематичний розбір про банда з хромосомною хворобою. Генетичні карти, алгоритми   Навчальна кімната
3. Підведення підсумків Задачі   Навчальна кімната

 





Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За яким принципом розподіляють хромосоми на групи? | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.