МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Що вміщує поняття “гетерохроматин”?Гетерохроматин – це специфічні ділянки хромосом, ДНК яких сформорвані кластерами, які складаються з часто- та середньоповторних , частіше сателітних, нетранскрибуємих послідовностей нуклеотидів. Якими обов’язковими властивостями характерізується гетерохроматин? Такими властивостями є конденсований стан на протязі всього клітинного циклу; затримана реплікація ДНК цих регіонів; позитивний ефект при фарбуванні С-методом. Які специфічні особливості гетерохроматинових регіонів? Висока мутабільність генів, які локалізовані навколо цих регіонів; тенденція до разривів; висока частота участі в хромосомних перебудовах; “неспецифічна кон’югація”. Що таке “поліморфізм” по Форду? Поліморфізм – присутність серед індивідів, які схрещуються, спадкового варіанту, який зустрічається в популяції частіше, ніж мутаційна зміна. Укажіть формулу каріотипу при синдромі Шерешевського-Тернера: 1. 45,хо; 46хх/45,хо. 2. 47,хххі. 3. 47,ххуі. 4. 46,ххі. 5. 46,ху. Укажіть формулу каріотипу при синдромі Клайнфелтера. 1. 47,хху. 2. 45,хо. 3. 47,ххх. 4. 47,хуу. 5. 48,ххуу. Укажіть можливу формулу каріотипу при слідуючих симптомах: низький зріст, коротка шія, бочкообразна грудна клітина, затримка статевого розвитку: 1. 45,хоі. 2. 47,хху. 3. 46,хх/45,хо. 4. 47,хуу. 5. 47,ххх. Назвіть єдину форму моносомії у живонароджених: 1. 45,хо. 2. 45,уо. 3. 46,хх. 4. 46,ху. 5. 46,ххy. Короткі методичні вказівки до роботи на практичному занятті. На початку заняття буде проведено тестовий контроль вихідного рівня знань. Потім - самостійна робота студентів з пробандом, що звернувся для обстеження у зв’язку з хромосомною хворобою. Під керівництвом викладача буде проведено клінічний розбір генетичної карти сім'ї. Наприкінці заняття - підсумковий тестовий контроль. Технологічна карта проведення заняття
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|